Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Nu är det dax att ge sig iväg och spinna, det tycker jag är en passande Lillördagsaktivitet.

Inte mycket svammel här ikväll, är ni alla ute och firar Lillördag?

Jag svamlar och svär när jag dör i Super Mario galaxy. Det är det jag roar mig med..

Nädå, jag är här. Har varit på gymmet och tränat ett dubbel-pass. Först Box - kul och jobbigt (tror dock att instruktören, tillika kollega, blev lite irriterad på mig, får väl se imorgon på jobbet..), därefter Body Balance - är alldeles för ovig och tänkt

Vad gjorde du för att han skulle bli irriterad då?

Berätta...

NU!
😀

Tja, jag lappade till honom med mitsen...

.. fast det skulle jag också göra. Han gick igenom en övning, och den började med att mitshållaren skulle svepa mot boxarens guarder, det var bara det att han inte hade pratat klart.. jag var lite snabb helt enkelt..

He he....
En instruktör som inte va vaksam...
lol

nja, han hade faktiskt guarderna uppe, det var liksom därför jag trodde att jag skulle börja.. han suckade (och de andra deltagarna skrattade gott) och sedan fick en annan tjej ta över rollen som mitshållare när övningar skulle gås igenom..

Sitter och försöker lotsa fram min virtuella båt i Volvo Ocean race spelet. Har efter ett antal dagars dålig segling äntligen fått lite flyt och plockar hela tiden placeringar.