Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 20:22bara 5 killar som vill dejta en tjej? Vad vill resten av alla singelkillar dejta då???
bara 5 killar som vill dejta en tjej? Vad vill resten av alla singelkillar dejta då???
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 20:55Tror han menade samma tjej? Så har jag tolkat senaste dagens "svamel" iaf 😛
Förkylningen till trots 20min på crosstrainern idag, eller ja det var ett test för att se hur mycket jag orka med lite förkylningsrester i kroppen, gick jättebra, massa nöjd. Tr
Tror han menade samma tjej? Så har jag tolkat senaste dagens "svamel" iaf 😛
Förkylningen till trots 20min på crosstrainern idag, eller ja det var ett test för att se hur mycket jag orka med lite förkylningsrester i kroppen, gick jättebra, massa nöjd. Tr
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:19Dejta och dejta, jag tror det primärt talades om kaffe. Men skulle det bli tal om en dejt så är inte jag den som tackar nej, det vore ju dumt 🙂
Dejta och dejta, jag tror det primärt talades om kaffe. Men skulle det bli tal om en dejt så är inte jag den som tackar nej, det vore ju dumt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:23Kaffe kan vara/bli dejt? 😛
Kaffe kan vara/bli dejt? 😛
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:24Givetvis nyckelordet här är kan, är det en dejt om det inte uttryckligen sagts?
Givetvis nyckelordet här är kan, är det en dejt om det inte uttryckligen sagts?
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:26Mina dejter brukar börja med kaffe (på något fik i Gamla stan).
Mina dejter brukar börja med kaffe (på något fik i Gamla stan).
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 08:49fast det där är lite intressant, jag fick några tips av en tjejkompis som Spraydejtade intensivt för nått år sedan vad som gäller för de olika uttrycken;
1) ta en fika, tillsammans. Harmlöst och sånt som kompisar gör. Oftast. Tjejer har visst rätt att
fast det där är lite intressant, jag fick några tips av en tjejkompis som Spraydejtade intensivt för nått år sedan vad som gäller för de olika uttrycken;
1) ta en fika, tillsammans. Harmlöst och sånt som kompisar gör. Oftast. Tjejer har visst rätt att
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 08:54Å detta redovisar du nu!!!!
Skulle haft det igår.
Skrämde tydligen bort en tjej. Råka nog nämna att jag bjöd....Faen.... får man inte va en gentleman å bjuda på fika/mat, öppna dörrar, låna ut kavajen längre. Nope.... Man blir dissad för de tror att ma
Å detta redovisar du nu!!!!
Skulle haft det igår.
Skrämde tydligen bort en tjej. Råka nog nämna att jag bjöd....
Faen.... får man inte va en gentleman å bjuda på fika/mat, öppna dörrar, låna ut kavajen längre. Nope.... Man blir dissad för de tror att ma
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:04Frippe, det kvittar hur man än gör så kan det bli fel... bjuder man inte så är man en snålis och inget att ha och vips så var man borta ur leken.
Eller så har man fel hallmatta eller ingen matta alls eller min favorit;
- man har inte shorts på sig på för
Frippe, det kvittar hur man än gör så kan det bli fel... bjuder man inte så är man en snålis och inget att ha och vips så var man borta ur leken.
Eller så har man fel hallmatta eller ingen matta alls eller min favorit;
- man har inte shorts på sig på för
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:04Ja nu har vi väl ändå onsdag på riktigt 😀
Ja nu har vi väl ändå onsdag på riktigt 😀