Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:20tack Sylvia - jag ska nog köpa en theraband med & öva på...
bra länkar!
tack Sylvia - jag ska nog köpa en theraband med & öva på...
bra länkar!
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:54Sarah:
Stretch har funkat suveränt bra på mig. Var ganska uppgiven ett tag i somras.
Nu gäller det att fortsätta och lägga in lite mer styrka också
Sarah:
Stretch har funkat suveränt bra på mig. Var ganska uppgiven ett tag i somras.
Nu gäller det att fortsätta och lägga in lite mer styrka också
Quote from Catharina Brattlin on 23 September 2010, 13:52Susanne, jag tror faktiskt inte att Du har benhinneinflammation. Smärtor i de här regionerna brukar få folk att tro att det är benhinneinflammation när det istället är,, som Petra säger, tibialis anterior som spökar.
Om jag säger att det känns som att d
Susanne, jag tror faktiskt inte att Du har benhinneinflammation. Smärtor i de här regionerna brukar få folk att tro att det är benhinneinflammation när det istället är,, som Petra säger, tibialis anterior som spökar.
Om jag säger att det känns som att d
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 15:31Har själv haft ont senaste tiden, bara för att klargöra vd ni säger:
För mig ömmar det på smalbenets insida, ca 10-15 cm ovanför fotknölen. Är det alltså benhinnorna då? Provar med balansplatta och tåhävningar, men det kanske tar mer än en vecka 🙁
Ska d
Har själv haft ont senaste tiden, bara för att klargöra vd ni säger:
För mig ömmar det på smalbenets insida, ca 10-15 cm ovanför fotknölen. Är det alltså benhinnorna då? Provar med balansplatta och tåhävningar, men det kanske tar mer än en vecka 🙁
Ska d
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 19:13Ja, det jag menar med Five fingers-metoden är att jag springer med Five fingers-skor 🙂
Alternativet är förstås att springa helt barfota eller i andra skor med tunn, böjlig sula utan dämpning. Detta för att man då tvingas till de korta, lätta löpstegen
Ja, det jag menar med Five fingers-metoden är att jag springer med Five fingers-skor 🙂
Alternativet är förstås att springa helt barfota eller i andra skor med tunn, böjlig sula utan dämpning. Detta för att man då tvingas till de korta, lätta löpstegen
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 21:01...och en grupp
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1714Som inte bara är om barfotalöpning utan även om minimalistisk löpning
...och en grupp
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1714
Som inte bara är om barfotalöpning utan även om minimalistisk löpning