Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 18:26Okey Jackie Boy. Visst har jag ofta fel och Kompartmentsyndromet finns inte i min ordlista den saken är klar. Men ändå kul att det likt förbannat är samma operation som fixar rubbet.(Enl dig..?!).
Bullen 71 är iskall i frågan å det i valören...(OBS Bullen
Okey Jackie Boy. Visst har jag ofta fel och Kompartmentsyndromet finns inte i min ordlista den saken är klar. Men ändå kul att det likt förbannat är samma operation som fixar rubbet.(Enl dig..?!).
Bullen 71 är iskall i frågan å det i valören...(OBS Bullen
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 18:31Hallå igen Tommy. Har du verkligen provat allt annat först?????? Löpsteg,sulor,vila,lasermassage,olika salvor, akupunktur, fotmassage etc,etc,etc....Stort steg tycker jag ändå men jag hoppas att du får till det så att vi ses i någon strtfålla framledes.//
Hallå igen Tommy. Har du verkligen provat allt annat först?????? Löpsteg,sulor,vila,lasermassage,olika salvor, akupunktur, fotmassage etc,etc,etc....Stort steg tycker jag ändå men jag hoppas att du får till det så att vi ses i någon strtfålla framledes.//
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2009, 18:38Kjell, Du tänker på muskelfascian?
Jag har haft smärtor som kommer och går i just, vad jag har kunnat luska ut, tibialis anterior (vid utsidan av underbenet), och har kopplat det till att fascian runt muskeln är för "trång". Eller oelastisk. Det har verk
Kjell, Du tänker på muskelfascian?
Jag har haft smärtor som kommer och går i just, vad jag har kunnat luska ut, tibialis anterior (vid utsidan av underbenet), och har kopplat det till att fascian runt muskeln är för "trång". Eller oelastisk. Det har verk
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 18:56Tja Kjell! Har provat fotbäddar, olika sortes gel - mediciner, skor, löpsteg. En operation är ett stort steg tycker jag med därför ställde jag frågan här för att få possetiva och negativa röster.
Holmen halv/maraton kommer nog alldrig att finnas haha me
Tja Kjell! Har provat fotbäddar, olika sortes gel - mediciner, skor, löpsteg. En operation är ett stort steg tycker jag med därför ställde jag frågan här för att få possetiva och negativa röster.
Holmen halv/maraton kommer nog alldrig att finnas haha me
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:08Hallå där Tommy. Du läser väl Syllas så underbart enkla valör. Kostar nada,nol l,Zero att du dricker som en elefant några pass typ en vecka å så ser du om det funkar. Ibland så går man ju över bäcken efter vatten..jag har gjort det ett antal gånger så kan
Hallå där Tommy. Du läser väl Syllas så underbart enkla valör. Kostar nada,nol l,Zero att du dricker som en elefant några pass typ en vecka å så ser du om det funkar. Ibland så går man ju över bäcken efter vatten..jag har gjort det ett antal gånger så kan
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2009, 19:20Sylla?!? Det har ingen kallat mig förut!
Allvarligt talat. Jag har aldrig tolkat detta som benhinneinflammation, eftersom det inte ömmar alltid (dvs inte i vila) och inte är rött och svullet. I sjukvården är en lokal inflammation definierad som alltid öm
Sylla?!? Det har ingen kallat mig förut!
Allvarligt talat. Jag har aldrig tolkat detta som benhinneinflammation, eftersom det inte ömmar alltid (dvs inte i vila) och inte är rött och svullet. I sjukvården är en lokal inflammation definierad som alltid öm
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:40Förlåt mig..! dom man sympatiserar med och gillar ger jag gärna smeknamn å det först i mitt inre,,kanske ska jag hålla det där och varför inte, men som sagt så ibland så lite rinner det över i någon didkussion och jag verbaliserar det i den för alla å in
Förlåt mig..! dom man sympatiserar med och gillar ger jag gärna smeknamn å det först i mitt inre,,kanske ska jag hålla det där och varför inte, men som sagt så ibland så lite rinner det över i någon didkussion och jag verbaliserar det i den för alla å in
Quote from Magnus Gelang on 23 January 2009, 19:43Ja Kjell,,,ska du köra med sånt där slang så får du nog fixa ett lexikon,,,,alternativt tala om för folk (läs: mig) om det är positiva omdömen du ger 😀
Ja Kjell,,,ska du köra med sånt där slang så får du nog fixa ett lexikon,,,,alternativt tala om för folk (läs: mig) om det är positiva omdömen du ger 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 19:51"dom man sympatiserar med och gillar ger jag gärna smeknamn" skrev du Kjell, men mej kallade du Tommy bara TOMMY hehe 🙂
"dom man sympatiserar med och gillar ger jag gärna smeknamn" skrev du Kjell, men mej kallade du Tommy bara TOMMY hehe 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2009, 20:04Kjell, missförstå mig rätt! Du får gärna kalla mig Sylla. Det låter fint. 🙂
Jag har bara aldrig haft det smeknamnet förut. "Syltan" däremot. (#)
Kjell, missförstå mig rätt! Du får gärna kalla mig Sylla. Det låter fint. 🙂
Jag har bara aldrig haft det smeknamnet förut. "Syltan" däremot. (#)