Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 21:56Det här är en liten svensk studie http://www.simf.se/images/stories/Doc/arsmote2007/fasciotomi.doc som visar på utfallet vid operation av kronisk underbenssmärta. Det är dock fler med kroniskt kompartmentsyndrom som har opererats än med benhinneinflammati
Det här är en liten svensk studie http://www.simf.se/images/stories/Doc/arsmote2007/fasciotomi.doc som visar på utfallet vid operation av kronisk underbenssmärta. Det är dock fler med kroniskt kompartmentsyndrom som har opererats än med benhinneinflammati
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 21:58Förlåt mig Tommy men när jag tänker på dig å skriver noter så är du ju för mig "Tompan" som alla andra med ditt så vackar namn....Men det är klart att ibland så skärper jag till mig lite å så å då blir det typ som i "prästbetyget"...Lite svårt att förklar
Förlåt mig Tommy men när jag tänker på dig å skriver noter så är du ju för mig "Tompan" som alla andra med ditt så vackar namn....Men det är klart att ibland så skärper jag till mig lite å så å då blir det typ som i "prästbetyget"...Lite svårt att förklar
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 22:36Hahaha du är härlig du Kjelle.(H)
Hahaha du är härlig du Kjelle.(H)
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 20:45Hur kan läkarna se om inflammationen finns där om man har vilat helt i flera månader? Om man vilar så länge går ju inflammationen bort tillfälligt (iaf ömheten och smärtan) och kommer tillbaka när man börjar springa.
Hur kan läkarna se om inflammationen finns där om man har vilat helt i flera månader? Om man vilar så länge går ju inflammationen bort tillfälligt (iaf ömheten och smärtan) och kommer tillbaka när man börjar springa.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 17:39Det låter som att för vissa är det lätt att få en operation för benhinnorna, men jag har läst att det är grymt svårt. Jag har testat allting som finns att testa i princip, jag har varit hos en sjukgymnast, en naprapat samt en kiropraktor men inget har hjä
Det låter som att för vissa är det lätt att få en operation för benhinnorna, men jag har läst att det är grymt svårt. Jag har testat allting som finns att testa i princip, jag har varit hos en sjukgymnast, en naprapat samt en kiropraktor men inget har hjä
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 19:24mina lagkamrater sökte privat och betalade själv vill jag minnas
mina lagkamrater sökte privat och betalade själv vill jag minnas
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 20:16Fråga Tompan Norèn så kanske du kan få några tips om hur han kunde få sina benhinnor opererade????
Fråga Tompan Norèn så kanske du kan få några tips om hur han kunde få sina benhinnor opererade????
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 20:25-AT-: Är inte det extremt dyrt?
-AT-: Är inte det extremt dyrt?
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 20:29Extremt dyrt kan det knappast vara, det är ju ingen komplicerad kirurgi... Men det beror ju på ens referensramar iofs. 😉
Extremt dyrt kan det knappast vara, det är ju ingen komplicerad kirurgi... Men det beror ju på ens referensramar iofs. 😉
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 20:44Vad menar du med "referensramar"?
Vad menar du med "referensramar"?