Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 07:58Visst har du rätt Kjelle,,, skulle ha tagit dina ord till mej en gång för länge sedan,,,, men det fanns ingen "tid" då..... felet med mej och många andra är som du skriver det ska gå så jävla FORT.....
Och jag som väger lite mer än en full vuxen man måste
Visst har du rätt Kjelle,,, skulle ha tagit dina ord till mej en gång för länge sedan,,,, men det fanns ingen "tid" då..... felet med mej och många andra är som du skriver det ska gå så jävla FORT.....
Och jag som väger lite mer än en full vuxen man måste
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 18:23Du glömde att avsluta med ...Amen...Tompan...Så det blir tio ave Maria innan du går å lägger dig...!?
Du glömde att avsluta med ...Amen...Tompan...Så det blir tio ave Maria innan du går å lägger dig...!?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 18:36.......Amen 😀
.......Amen 😀
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:36Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:36Men jag är absolut ingen fartjägare. Tycker löpning bara ska vara bekvämt, och skiter i tider öht. För mig spelar det ingen roll om jag springer 6min-, eller 10-min tempo. Så fort jag springer mer än EN gång/v så är det kört, hur tassig och försiktig jag
Men jag är absolut ingen fartjägare. Tycker löpning bara ska vara bekvämt, och skiter i tider öht. För mig spelar det ingen roll om jag springer 6min-, eller 10-min tempo. Så fort jag springer mer än EN gång/v så är det kört, hur tassig och försiktig jag
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 20:40Nathalie B, det låter som ett rent hel_ _te för dej. Sök dej till en ortoped (om du inte har gjort det förr) så får du säkert en tid. Sedan är jag den första som håller tummarna för dej att det går jätte bra för dej :). Som sagt 70% upplever som att ala p
Nathalie B, det låter som ett rent hel_ _te för dej. Sök dej till en ortoped (om du inte har gjort det förr) så får du säkert en tid. Sedan är jag den första som håller tummarna för dej att det går jätte bra för dej :). Som sagt 70% upplever som att ala p