Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOpererat benhinnorna??
You need to log in to create posts and topics.

Tja, endel tycker att allt dyrare än 1000 kr är en förmögenhet, andra betalar över 100 tkr för operationer de inte får genom det allmänna, men som de själva bedömer att de behöver...

10k tycker jag min gräns går, det skulle jag vara villig att betala (studerande, inget jobb, så detta är ändå väldigt mycket pengar för mig). Men känslan säger att det kommer vara väldigt dyrt, 20-50k, men jag vet inte.

Skulle vara intressant att få veta vad det kostar faktiskt. 🙂 Har koll på rätt många olika slags operationer, men här har jag ingen aning... Tror din gissning nog borde ligga ganska rätt, i och med att den görs under full narkos. Allt som går att göra m

Men narkos kostar väl högst ca 5-7k?

Vilka operationer har du koll på och vad kostar dom? Skulle vara kul att kunna jämföra lite.

Nu är detta säkert 15 (kanske 20) år sedan så även om jag mindes priset så vore det inte relevant idag!

Eva: vad oerhört intressant att läsa!

Jag har mkt svåra problem med mina behninnor och har provat allt. ALLT! Vet inte hur mkt tid och pengar i rehab, inlägg, löparstil mm jag lagt ut, och det har under åren inte ens blivit en promille bättre. Blev väldi

Kan nu 3 år efter min operation säga,, (om man nu får det) ångrar faktist den lite...Likt Eva, så är vänster benet 100% bra medans höger ben bedömmer jag som ca 30 % bra och då utgår jag från mina problem före opera... då jag låg på 50 % bra!!!! hänger ni

Trist Tommy....men jag skulle vara glad om jag ens kunde springa 3-4ggr/v. Jag kan springa max 45-60min EN gång/v. Sprang igår 36min och båda benhinnor bultar och gör ont som fan idag efter det. 3-4ggr/v är en dröm! Men trist med dina komplikationer;(.

Att springa 3-4 ggr/vecka händer bara i dom bästa världarna.... Jag vet att det är värre med bultand, sprängande benhinnor men det är inge roligt när man "trycker på" och musklerna börjar arbeta så blir det en svulnads känska som inte är såååå skön = sänk

Härligt Tompan...!!!??.det där med att sänka tempot tills man näst intill bara rör sig i en fart som skulle diska dig i en gång-tävling är en skitabra grej att ta fasta på. ALLA nybörjare plus efter skada springer för fort av någon oförklarlig anledning.