Quote from Jan Lundquist on 3 June 2010, 09:32Trender går ju liksom upp och ner.
Titta bara på tapeter, i skarven av 70- och 80-talet såg de likadana ut som de gör nu, stora grälla mönster!
Trender går ju liksom upp och ner.
Titta bara på tapeter, i skarven av 70- och 80-talet såg de likadana ut som de gör nu, stora grälla mönster!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 10:09Frågan hur det passar in i vår livsstil? Springa är lätt, jag behöver inte passa tider, ställen att springa på har jag direkt utanför dörren så transporterna tar inte heller tid, om jag inte vill det. Jag kan jämföra med aktiviteter på gym - transport och
Frågan hur det passar in i vår livsstil? Springa är lätt, jag behöver inte passa tider, ställen att springa på har jag direkt utanför dörren så transporterna tar inte heller tid, om jag inte vill det. Jag kan jämföra med aktiviteter på gym - transport och
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 12:40Upplever det mer som en F&S & gym-boom under senaste åren. Alla tycks gymma utom jag...
Upplever det mer som en F&S & gym-boom under senaste åren. Alla tycks gymma utom jag...
Quote from Jan Lundquist on 3 June 2010, 13:21F&S/Gym-boomen tycker jag har passerat. De som jag tidigare mötte på gymmet möter jag numera "i löpspåret".
Precis som Lingling var inne på så tror jag många appelleras av friheten med löpning, att välja tid, takt, intensitet och dessutom nästintill grat
F&S/Gym-boomen tycker jag har passerat. De som jag tidigare mötte på gymmet möter jag numera "i löpspåret".
Precis som Lingling var inne på så tror jag många appelleras av friheten med löpning, att välja tid, takt, intensitet och dessutom nästintill grat
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:25Jag tror att det beror på det ökade utbudet av kläder och allehanda tekniska leksaker. Innan var det tomtar som höll på att springa, nu lockar det även vita medelklassmän som vill visa att de har råd.
Jag tror att det beror på det ökade utbudet av kläder och allehanda tekniska leksaker. Innan var det tomtar som höll på att springa, nu lockar det även vita medelklassmän som vill visa att de har råd.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:27Är det inte tomtar som springer fortfarande?
Är det inte tomtar som springer fortfarande?
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2010, 13:40Bara vid juletid!
Bara vid juletid!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:11Vi blir allt fler äldre som inte duger till något annat än en gubbsport där man kan välja tempo själv och slipper bli tacklad. 😉
Vi blir allt fler äldre som inte duger till något annat än en gubbsport där man kan välja tempo själv och slipper bli tacklad. 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:57Första vätskestationerna i Stockholm Marathon...där gäller det banne mig att titta upp å inte bara focusera sig på pucken...ehe...på vägen menade jag!?
Första vätskestationerna i Stockholm Marathon...där gäller det banne mig att titta upp å inte bara focusera sig på pucken...ehe...på vägen menade jag!?
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 15:13Antalet anmälda till Stockholm Marathon talar sitt tydliga språk, det är helt klart hett med löpning nu. Det märks överallt tycker jag.
BILD:www.stockholmmarathon.se/race/bilder/uploaded/DiagramX-anmalda.jpg
Antalet anmälda till Stockholm Marathon talar sitt tydliga språk, det är helt klart hett med löpning nu. Det märks överallt tycker jag.
BILD:www.stockholmmarathon.se/race/bilder/uploaded/DiagramX-anmalda.jpg