Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 09:05Det är säkert fler som blir dåliga i magen av Vitargo än av chorizo. Men som någon sa, experimentera aldrig på lopp, ät det du vet att du tål. Alternativet kebab funkar säkert bra.
Det är säkert fler som blir dåliga i magen av Vitargo än av chorizo. Men som någon sa, experimentera aldrig på lopp, ät det du vet att du tål. Alternativet kebab funkar säkert bra.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 09:11Ja nu sa du en bra sak. Skickar över en gräddtårta. Hoppas den träffar där den ska 😉
Ja nu sa du en bra sak. Skickar över en gräddtårta. Hoppas den träffar där den ska 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 00:22"Använd skor och kläder som du har sprungit i förr" råder Mister Blister så klokt. Får man använda sin egen tröja/linne i Midnattsloppet nu igen? Alltså har de tagit bort de där hemska nummerlappströjorna? Bra, i så fall!
"Använd skor och kläder som du har sprungit i förr" råder Mister Blister så klokt. Får man använda sin egen tröja/linne i Midnattsloppet nu igen? Alltså har de tagit bort de där hemska nummerlappströjorna? Bra, i så fall!
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 01:02nej tröjan är kvar.
nej tröjan är kvar.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 14:31Jag tycker mycket av charmen är att alla springer i likadana tröjor.
Jag tycker mycket av charmen är att alla springer i likadana tröjor.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:51Nu banne mig måste jag väl åter efter ca 20 års uppehåll kuta runt på söders höjder. En del säger att tröjan ger en känsla av samhörighet i ett större sammanhang..man känner att man är med, en del i detta....en del säger att den tar bort det individuella
Nu banne mig måste jag väl åter efter ca 20 års uppehåll kuta runt på söders höjder. En del säger att tröjan ger en känsla av samhörighet i ett större sammanhang..man känner att man är med, en del i detta....en del säger att den tar bort det individuella
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 22:10Angående t-shirtarna så är det värsta att det är just t-shirt och inte linne. Har man otur så blir det varmt på lördag och är det nåt jag inte gillar så är det att inte få ha mina egna, svala kläder på ett lopp. Får man klippa av ärmarna mån tro?
Angående t-shirtarna så är det värsta att det är just t-shirt och inte linne. Har man otur så blir det varmt på lördag och är det nåt jag inte gillar så är det att inte få ha mina egna, svala kläder på ett lopp. Får man klippa av ärmarna mån tro?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 07:46Vadå! Måste man springa i den t-tröjan som Midnattsloppet delar ut?
Vadå! Måste man springa i den t-tröjan som Midnattsloppet delar ut?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 07:49Ja Jim, det måste man. Om man inte ställer upp i maskeradloppet förstås. 😉
Ja Jim, det måste man. Om man inte ställer upp i maskeradloppet förstås. 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 07:53Vilka satans extremfasoner!
Vilka satans extremfasoner!