Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Äsch. Det är ju som flera andra sagt, en del av charmen. Det är ju trots allt ett extremt fåtal som springer just det här jippoloppet på blodigt allvar. Eller så BORDE det iaf vara så... *hepp!*

Masspsykos 😉

Jag har övergått till att bara springa de lopp där jag faktiskt tycker om regler och arrangemang i övrigt. Då sparar jag massor av pengar på svindyra anmälningsavgifter och resor till våra två största städer...

Gillar man inte loppet och dess upplägg är det bara att låta bli. Med tanke på deltagarantalet är det tillräckligt många som gillar/accepterar arrangemanget.

Jag undrar hur många lopp Blister sprang motvilligt, och varför.

Jag tycker tröjorna har ett praktiskt berättigande också. På Midnattsloppet är det ju väldigt trångt bitvis och väldigt mycket publik. Åtminstone jag tycker det är skönt att lätt känna igen om det är en löpare framför mig eller en (eventuellt inte helt ny

Dessutom tycker jag att just DEN tröjan (jag fick min enda hittills 2009) är sååå skön att springa i att jag använder den vid min löpträning stup i kvarten. (t+)

Mitt tips ang mat är att du äter bra flera dagar innan: bra sammansättning av grönsaker, kött/fisk och långsamma kolhydrater. Tänk på den gamla hederliga kstcirkeln. 🙂

Lägger mig i angående kebab en timme före loppet...

Jag vet att alla är olika, men kebab och gräddiga pastasåser (gärna ute på restaurang) får min mage att paja ihop helt, oftast. Och att äta en hel middagsmåltid en timme före ett lopp, som jag anser att

Hahhahaha jag tycker ni är så söta allihopa. En massa användbara tips, vissa ovidkommande. Några intressanta. Men mest roliga. Fortsätt underhåll mig..ja med råd o tips.

Hursomhelst ville bara berätta att jag igår testade och sprang (eft jobbet) 7.62 km