Quote from Urban Nilsson on 2 September 2007, 20:04Grattis Gabrielle! Brutalt!!! 😀
Grattis Gabrielle! Brutalt!!! 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 20:09grattis gabrielle
grattis gabrielle
Quote from Bjarne Lewin on 2 September 2007, 20:13grattis Gabrielle
grattis Gabrielle
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 20:18Grattis Gabrielle! Kanonbra!
I dag har jag sprängt vallen! För första gången i mitt liv har jag sprungit 5 km på en tid under 30 min, närmare exakt 28:57. Gissa om jag är lycklig! Nu är det dax för nästa utmaning... Milen på 60 minuter!:D
Grattis Gabrielle! Kanonbra!
I dag har jag sprängt vallen! För första gången i mitt liv har jag sprungit 5 km på en tid under 30 min, närmare exakt 28:57. Gissa om jag är lycklig! Nu är det dax för nästa utmaning... Milen på 60 minuter!:D
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 20:30Jättegrattis Gabrielle och Sara! (t+)
Kanonbra jobbat båda två! Visst är det kul att få tänka ut på nya mål Sara. 🙂
Jättegrattis Gabrielle och Sara! (t+)
Kanonbra jobbat båda två! Visst är det kul att få tänka ut på nya mål Sara. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 20:33Grattis på er tjejer... Det är så härligt att läsa om förbättringar... Det är så bra med löpning också alla hr vi våra egna mål och det är just mot/för sig själv som det mesta tävlandet handlar om.
Grattis på er tjejer... Det är så härligt att läsa om förbättringar... Det är så bra med löpning också alla hr vi våra egna mål och det är just mot/för sig själv som det mesta tävlandet handlar om.
Quote from Johan T on 2 September 2007, 21:58Grattis Gabrielle!
Fortsätt så, så kommer vi snart se dig i senior-SM också. (t+)
Grattis Gabrielle!
Fortsätt så, så kommer vi snart se dig i senior-SM också. (t+)
Quote from ellen olsson on 3 September 2007, 00:03Grattis Gabrielle!
Grattis Gabrielle!
Quote from Bjarne Lewin on 3 September 2007, 04:52Nä nu är det faktiskt dags för mig att krypa ut. Jag är så långsam så att jag skäms..
I alla fall så sprang jag 4,8 km iförrgår på 32:15. Jag har äntligen klarat av att springa så långt. Dessutom så gasade jag på, så det måste ju kunna räknas som ett reko
Nä nu är det faktiskt dags för mig att krypa ut. Jag är så långsam så att jag skäms..
I alla fall så sprang jag 4,8 km iförrgår på 32:15. Jag har äntligen klarat av att springa så långt. Dessutom så gasade jag på, så det måste ju kunna räknas som ett reko
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 09:10Eh, Everly, vaddå skämmas?? Om du äntligen klarat av att springa så långt är det ju jättebra! Det vi nu väntar på är att få höra att du orkar springa 7 km i sträck!
Eh, Everly, vaddå skämmas?? Om du äntligen klarat av att springa så långt är det ju jättebra! Det vi nu väntar på är att få höra att du orkar springa 7 km i sträck!