Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 21:17Halloj
Slog mit pers rekord idag igen 5km 22:05
Milen har jag klarat av på 50:51.Jag har som mål att klara Göteborgsvarvet 2008 på under 2h.
Med tanke på att jag sprang Grabbhalvan i maj på 28:16 så är förbättringen otroligt tycker jag!
Mvh Patrik
Halloj
Slog mit pers rekord idag igen 5km 22:05
Milen har jag klarat av på 50:51.
Jag har som mål att klara Göteborgsvarvet 2008 på under 2h.
Med tanke på att jag sprang Grabbhalvan i maj på 28:16 så är förbättringen otroligt tycker jag!
Mvh Patrik
Quote from Anders Sjöberg on 31 August 2007, 12:59Jag har inte satsat speciellt mycket på löpning under mina år. Men jag gillar all sorts idrott/sport och kommer dessutom inleda en satsning på löpning den här hösten. 5 km är det längsta jag sprungit men mest har jag hållit mig på 3 km. Har slagit personl
Jag har inte satsat speciellt mycket på löpning under mina år. Men jag gillar all sorts idrott/sport och kommer dessutom inleda en satsning på löpning den här hösten. 5 km är det längsta jag sprungit men mest har jag hållit mig på 3 km. Har slagit personl
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 17:37I onsdags 10 km på 52 minuter.
För övrigt är jag supersnabb på att göra MÅNGA saker samtidigt....
3 grytor på spisen, prata i telefon, stryka och pussla med dottern......
I onsdags 10 km på 52 minuter.
För övrigt är jag supersnabb på att göra MÅNGA saker samtidigt....
3 grytor på spisen, prata i telefon, stryka och pussla med dottern......
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 23:01Jag sprang Stockholm halvmarathon-S:t Eriksloppet i dag på tiden 2.13.56. I fjol sprang jag på 2.33.17. Det är en förbättring med nästan 20 minuter. (t+)
Gissa om jag är nöjd!!! 😀
Jag sprang Stockholm halvmarathon-S:t Eriksloppet i dag på tiden 2.13.56. I fjol sprang jag på 2.33.17. Det är en förbättring med nästan 20 minuter. (t+)
Gissa om jag är nöjd!!! 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 23:03vad duktig du är. grattis
fick du massage efteråt?
vad duktig du är. grattis
fick du massage efteråt?
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 10:39Grattis Annki! Åh, vad kul!!! (V)
Grattis Annki! Åh, vad kul!!! (V)
Quote from Fredrik Johansson on 2 September 2007, 11:30Grattis Anki. Vilken förbättring! Vad kul!
Grattis Anki. Vilken förbättring! Vad kul!
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 13:57Tack alla! 🙂
Jag hann inte med någon massage. Skulle med bussen som gick till Östermalms IP för att duscha, och kön var för lång. Jag fick använda min massage-delfin när jag kom hem. Går inte att jämföra med riktig massage men det är ändå ganska skön
Tack alla! 🙂
Jag hann inte med någon massage. Skulle med bussen som gick till Östermalms IP för att duscha, och kön var för lång. Jag fick använda min massage-delfin när jag kom hem. Går inte att jämföra med riktig massage men det är ändå ganska skön
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 15:36Jag slog mitt PB på 3000m den 26/8 när jag sprang Ungdoms-SM i stenungsund!!!!!! 🙂 🙂
>>>>>Nya tiden är 11:05.51. <<<<<<
Kom 8:a och slog en tjej som hr sprungit på 10:53, så jag är nöjd. Det bästa var att jag kände mig så lätt hela vägen och kämpade
Jag slog mitt PB på 3000m den 26/8 när jag sprang Ungdoms-SM i stenungsund!!!!!! 🙂 🙂
>>>>>Nya tiden är 11:05.51. <<<<<<
Kom 8:a och slog en tjej som hr sprungit på 10:53, så jag är nöjd. Det bästa var att jag kände mig så lätt hela vägen och kämpade
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 16:34Grattis Gabrielle!
Nästa år står du på pallen! (t+)
Grattis Gabrielle!
Nästa år står du på pallen! (t+)