Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 12:37Mitt personbästa på milen är knappa 52 minuter, å det har stått sig trots envis träning när jag höll på som bäst, jag är grymt avundsjuk på folk som kan springa milen på 45 minuter å mindre, men man ska väl kanske bara konstatera att förutsättningarna är
Mitt personbästa på milen är knappa 52 minuter, å det har stått sig trots envis träning när jag höll på som bäst, jag är grymt avundsjuk på folk som kan springa milen på 45 minuter å mindre, men man ska väl kanske bara konstatera att förutsättningarna är
Quote from Bjarne Lewin on 3 September 2007, 14:06Jag räknar med att nå dit i oktober och springa milen helst innan november är slut. Och nu när jag har skrivit detta så har jag genast ökat på motivationen 🙂 Hoppas att vi inte får en tidig smällkall vinter bara...
Jag räknar med att nå dit i oktober och springa milen helst innan november är slut. Och nu när jag har skrivit detta så har jag genast ökat på motivationen 🙂 Hoppas att vi inte får en tidig smällkall vinter bara...
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 14:35Jag sprang Tjejmilen i Stockholm på 58:17. (inkl kissepaus och var pigg när jag kom i mål)
Skall springa Öresundsloppet den 15 september tillsammans med maken och då lär han nog hålla högre tempo för att jag skall få ner tiden!
Jag sprang Tjejmilen i Stockholm på 58:17. (inkl kissepaus och var pigg när jag kom i mål)
Skall springa Öresundsloppet den 15 september tillsammans med maken och då lär han nog hålla högre tempo för att jag skall få ner tiden!
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 16:21Evely, bra jobbat. Spring hellre längre än fortare.
Evely, bra jobbat. Spring hellre längre än fortare.
Quote from Linn Bäärnhielm on 4 September 2007, 06:38Mitt rekord är 2 år gammalt och är ju tll för att slås nästa år hoppas jag.
Sprang då på 48 min på milen 🙂
Mitt rekord är 2 år gammalt och är ju tll för att slås nästa år hoppas jag.
Sprang då på 48 min på milen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 17:495 km: 19:42 (backig bana)
10 km: 40:17 (backig bana)
5 km: 19:42 (backig bana)
10 km: 40:17 (backig bana)
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 20:3112 km på 64 min, Brunnsviken runt. Lättsprunget med bra temperatur och vackert väder, det gör ju sitt till.
Nu ska Hellasgårdens 10:a få SÅ mycket pisk till helgen. 😉
12 km på 64 min, Brunnsviken runt. Lättsprunget med bra temperatur och vackert väder, det gör ju sitt till.
Nu ska Hellasgårdens 10:a få SÅ mycket pisk till helgen. 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 10:16Peter: Brunnsviken lättsprunget??? Jag har sprungit där en gång och jag tyckte det var svårt att hitta var slingan går - sprang fel flera gånger. Tyckte det var väldigt dåligt skyltat, men jag kanske var trött så att jag var blind. Hade sprungit från Sund
Peter: Brunnsviken lättsprunget??? Jag har sprungit där en gång och jag tyckte det var svårt att hitta var slingan går - sprang fel flera gånger. Tyckte det var väldigt dåligt skyltat, men jag kanske var trött så att jag var blind. Hade sprungit från Sund
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 10:56Ja Brunnsviken runt är ju en Hälsans Stig så jag antar den _ska_ vara väl skyltad men jag var också ute och snurrade första rundorna. Nu har jag lärt mej hitta och minnesreglen är "följ stranden". Men bakom Bergianska är det svårt att veta om man är rätt
Ja Brunnsviken runt är ju en Hälsans Stig så jag antar den _ska_ vara väl skyltad men jag var också ute och snurrade första rundorna. Nu har jag lärt mej hitta och minnesreglen är "följ stranden". Men bakom Bergianska är det svårt att veta om man är rätt
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 15:56Det håller jag med om och det är väldigt vackert också! 🙂
Jag hamnade vid några trätrappor som gick upp på ett berg (precis intill vattnet). Där tror jag inte att slingan går egentligen....
Sen fortsatte jag rakt fram när jag sprungit under slussen (
Det håller jag med om och det är väldigt vackert också! 🙂
Jag hamnade vid några trätrappor som gick upp på ett berg (precis intill vattnet). Där tror jag inte att slingan går egentligen....
Sen fortsatte jag rakt fram när jag sprungit under slussen (