Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Ja, vi är 6 stycken som åker från Örebro län, vi kan plocka upp dig. Dessutom får vi kanske med ytterligare en från Gävletrakten (tjej). Det är bara 20 platser kvar.

1 månad mellan loppen, Inga större bekymmer om du nu inte satsar max i Oslo

Nu har jag sprungit lopp igen (5 km). Och där var en kvinna (läs kärring) som hela tiden skulle om mig, men det tyckte inte jag, så jag lände lite på stegen... gång efter gång...
Efter ett upplopp där jag verkligen gav allt, och hon kom inte om, så upptäc

Mina rekord

5km: 24min
10km: 53min

Dom har två år på nacken och idag ligger jag två minuter över på 5 och fem minuter på 10.

längsta jag sprungit är LL 30km

Bra jobbat Evely.
Jag hade samma problem i lördags på Öresundsloppet i Helsingborg.
Men då hade jag en gubbe som luktade (läs: stank) gammal svett. :@
Var tvungen att öka för att springa ifrån honom och då kapade jag mitt personbästa på 10 km med 4 min ti

Bra jobbat Tina, sådana gubbar och kärringar är inte alls dumma, fast dom är jobbiga! Nästa år springer vi ännu snabbare 😉

Igår när jag skulle springa så kände jag en aning halsont men pulsen var som vanligt så jag tar en lugn runda tänkte jag. Sprang lite härs o tvärs och kom hem efter 48 min o 24 sek.

Mätte sen och det är ett av mina mål som klarat!! Utan att ha försökt.

Härligt Sandra!

Ibland är det så där underligt och underbart att det känns lugnt och lätt, men går snabbt ändå...

(t+)

Grattis Sandra! För mej går det oftast bäst att springa om jag gör det förutsättningslöst, dvs inte tänker att jag ska slå något rekord eller så. Tänker jag för mycket på det så spänner jag mig och blir tröttare. 🙂

Grattis Sandra! Fantastiskt bra jobbat!

Tack! 🙂