Quote from Funbeat user on 23 September 2007, 19:23Grattis Maria! t+
Hade du bara tränat löpning i 8 veckor och presterar så bra?! Du ger såna som mig en riktig sporre! Själv har jag och några kompisar på jobbet funderat på Göteborgsvarvet i vår, men jag vet ju inte riktigt om jag kommer kunna bli i såpa
Grattis Maria! t+
Hade du bara tränat löpning i 8 veckor och presterar så bra?! Du ger såna som mig en riktig sporre! Själv har jag och några kompisar på jobbet funderat på Göteborgsvarvet i vår, men jag vet ju inte riktigt om jag kommer kunna bli i såpa
Quote from Funbeat user on 23 September 2007, 21:43Har bara sprungit runt 6km som mäst. Men jag är egentligen simmare.... men jag har en tid runt 20 min på 5km, kanske strax över, men runt 20min.
Har bara sprungit runt 6km som mäst. Men jag är egentligen simmare.... men jag har en tid runt 20 min på 5km, kanske strax över, men runt 20min.
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 20:23Vilken prestation Maria !!! G R A T T I S !!!
Pia: Grattis !! Sprang du 51:an (lopp) ? Sprang själv det igår och kom för första gången under 1 timmem på milen (sprang loppet på 49:09), lätt förkyld så jag är nöjd.
Vilken prestation Maria !!! G R A T T I S !!!
Pia: Grattis !! Sprang du 51:an (lopp) ? Sprang själv det igår och kom för första gången under 1 timmem på milen (sprang loppet på 49:09), lätt förkyld så jag är nöjd.
Quote from Viktor Wrede on 24 September 2007, 21:32Jo det var 51:an (Svärtinge) jag sprang och grattis själv förresten! JÄTTEBRA tid tycker jag!! Bra bana men jag fick lite småpanik i början när det lutade svagt, svagt uppåt hela tiden - men det var skönt när man skulle "hem", gick ju fort då. Trevligt lo
Jo det var 51:an (Svärtinge) jag sprang och grattis själv förresten! JÄTTEBRA tid tycker jag!! Bra bana men jag fick lite småpanik i början när det lutade svagt, svagt uppåt hela tiden - men det var skönt när man skulle "hem", gick ju fort då. Trevligt lo
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 09:32He, he, jaa, det var ingen rolig start precis .... själv började krampkänningen vid vändningen och då var det ingen rolig uppförsbacke direkt ... men det var en jättetrevlig tävling !!! Har inte tränat något nu på nästan en månad så jag har en hel del trä
He, he, jaa, det var ingen rolig start precis .... själv började krampkänningen vid vändningen och då var det ingen rolig uppförsbacke direkt ... men det var en jättetrevlig tävling !!! Har inte tränat något nu på nästan en månad så jag har en hel del trä
Quote from Viktor Wrede on 25 September 2007, 12:22Lycka till! Själv springer jag Tjejvarianten av Lidingö. Bävar för backarna där!!
Lycka till! Själv springer jag Tjejvarianten av Lidingö. Bävar för backarna där!!
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 18:57Jaa, både backarna och sträckan ... (#)
Lycka Till !!!
Jaa, både backarna och sträckan ... (#)
Lycka Till !!!
Quote from Karro Larsson on 28 September 2007, 10:34Vilka fantastiska tider ni redovisar! 🙂
Jag springer numera inte så fort. Den enda tidtagning jag haft efter min korsbandsoperation 2002 var förra årets Blodomlopp i Örebro (5km asfalt så klart). Jag var sjukt nöjd med dryga 32 minuter och är det fortfar
Vilka fantastiska tider ni redovisar! 🙂
Jag springer numera inte så fort. Den enda tidtagning jag haft efter min korsbandsoperation 2002 var förra årets Blodomlopp i Örebro (5km asfalt så klart). Jag var sjukt nöjd med dryga 32 minuter och är det fortfar
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 10:56Vilken bredd! Vilken topp!
Mitt rekord på halvmaran är 1.39.41.
I dagsläget slår jag rekord på löpande band:) För tre månader sedan kunde jag inte vända mig i sängen, inte gå... Nu springer jag 3x 3000m med två minuters vila mellan i ca 5.30 min fart. Är
Vilken bredd! Vilken topp!
Mitt rekord på halvmaran är 1.39.41.
I dagsläget slår jag rekord på löpande band:) För tre månader sedan kunde jag inte vända mig i sängen, inte gå... Nu springer jag 3x 3000m med två minuters vila mellan i ca 5.30 min fart. Är
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 11:18Katarina! Lycka till!
Katarina! Lycka till!