Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 12:12Tack:D
Tack:D
Quote from Funbeat user on 30 September 2007, 20:27Får väl skriva en rad här också om mitt nya pers i Lidingöloppet: 2:59:11.
Förbättring med 22 minuter sen 2003 då jag sprang senast.
Får väl skriva en rad här också om mitt nya pers i Lidingöloppet: 2:59:11.
Förbättring med 22 minuter sen 2003 då jag sprang senast.
Quote from Funbeat user on 30 September 2007, 21:00grattis !!
kan inte skriva in rekord
eftersom jag sprang för första gången
då blir det ju bara rekord när man slår det,
eller hur??
men jag kom i mål strax före dig
😀
grattis !!
kan inte skriva in rekord
eftersom jag sprang för första gången
då blir det ju bara rekord när man slår det,
eller hur??
men jag kom i mål strax före dig
😀
Quote from Funbeat user on 30 September 2007, 21:37Grattis alla - vilka förutsättningar, fy bubblan........minns Swedbank, regnet som öste ner. Och då fanns det ändå ingen lera. Och det var bara 1 mil.
Grymt Lotta! (V) *impad*
Grattis alla - vilka förutsättningar, fy bubblan........minns Swedbank, regnet som öste ner. Och då fanns det ändå ingen lera. Och det var bara 1 mil.
Grymt Lotta! (V) *impad*
Quote from Funbeat user on 30 September 2007, 21:59Va inte impad Maria!!!
Det var grymt jobbigt istället...
2 mil var lätt som en plätt och sedan var den sista
riktigt j-vlig...
(2.58 ren och skär vilja att komma under 3 timmar)
Va inte impad Maria!!!
Det var grymt jobbigt istället...
2 mil var lätt som en plätt och sedan var den sista
riktigt j-vlig...
(2.58 ren och skär vilja att komma under 3 timmar)
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 19:24Klart det var ett rekord Lotta !
Det trevliga med att genomföra ett lopp första gången är att det alltid blir ett rekord 😉Grattis till en bra tid (t+)
Klart det var ett rekord Lotta !
Det trevliga med att genomföra ett lopp första gången är att det alltid blir ett rekord 😉
Grattis till en bra tid (t+)
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 21:43Tack Johan
😀
Tack Johan
😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 22:05Jag är precis så impad som jag är och vill *s*
Jag är precis så impad som jag är och vill *s*
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 19:52Här kommer ett litet rekord från mej: I går sprang jag 1,5 mil på löpbandet på 1 timme, 22 minuter och 50 sekunder. Så snabbt har jag aldrig sprungit 1,5 mil och jag gjorde det trots att jag sprang dom första 8,5 kilometrarna med löpbandet inställt på lät
Här kommer ett litet rekord från mej: I går sprang jag 1,5 mil på löpbandet på 1 timme, 22 minuter och 50 sekunder. Så snabbt har jag aldrig sprungit 1,5 mil och jag gjorde det trots att jag sprang dom första 8,5 kilometrarna med löpbandet inställt på lät
Quote from Erik Widgren on 3 October 2007, 09:05Fia-Lotta>> Det var starkt jobbat! 🙂
Fia-Lotta>> Det var starkt jobbat! 🙂