Quote from Funbeat user on 3 October 2007, 20:00Du kan absolut nå de tiderna igen om du vill Johan (t+)...och visst räknas de!
Samtidigt kan det vara roligt att snacka årsbästa så att det känns att man utvecklas.
Du kan absolut nå de tiderna igen om du vill Johan (t+)...och visst räknas de!
Samtidigt kan det vara roligt att snacka årsbästa så att det känns att man utvecklas.
Quote from Funbeat user on 3 October 2007, 20:44Häftigt Maria!!
(t+)
Häftigt Maria!!
(t+)
Quote from Funbeat user on 3 October 2007, 20:48Maria, du inspirerar mig... (H:)
Maria, du inspirerar mig... (H:)
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 08:47Jessica: En skengalen ponny!? *asg* Det måste vara en av de största meriterna på FunBeat...
Anders: Tack för uppmuntran! Det är nog sant att det är bättre att kolla på årsbästatider och satsa på att sänka dem från år till år. Då kanske jag når mina gamla
Jessica: En skengalen ponny!? *asg* Det måste vara en av de största meriterna på FunBeat...
Anders: Tack för uppmuntran! Det är nog sant att det är bättre att kolla på årsbästatider och satsa på att sänka dem från år till år. Då kanske jag når mina gamla
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 11:28Inte mycket att skryta med! Men jag är ändå nöjd 🙂
10 km: 59.52 (Midnattsloppet)
Förhoppnigsvis under 50 min nästa år
Inte mycket att skryta med! Men jag är ändå nöjd 🙂
10 km: 59.52 (Midnattsloppet)
Förhoppnigsvis under 50 min nästa år
Quote from Erik Widgren on 4 October 2007, 12:24Mark>> Alla rekord är värda att skrytas om. Bra jobbat! (t+)
Mark>> Alla rekord är värda att skrytas om. Bra jobbat! (t+)
Quote from Lotta W on 4 October 2007, 12:36Jag grejade till ett nytt marathon-PB i helgen, retsamt nära sub-3: 3:00:08
Jag grejade till ett nytt marathon-PB i helgen, retsamt nära sub-3: 3:00:08
Quote from j sollerman on 4 October 2007, 12:39De måste kännas.. Men jag kan tänka mig att du gjorde en rätt snabb sista km`?
De måste kännas.. Men jag kan tänka mig att du gjorde en rätt snabb sista km`?
Quote from Urban Nilsson on 4 October 2007, 13:09GRATTIS!!!
GRATTIS!!!
Quote from Lotta W on 4 October 2007, 13:29Sista kilometern gick i snittfart men ca 20 sekunder snabbare än näst sista kilometern. Jag måste ju försöka iallafall 🙂
Sista kilometern gick i snittfart men ca 20 sekunder snabbare än näst sista kilometern. Jag måste ju försöka iallafall 🙂