Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Fråga: kan man ställa löpbanden på nerförsbacke?
Det här kan bli min nästa favoritaktivitet 😀

Elin: Tack! 🙂

Peter: Tror inte det, jag har i alla fall aldrig sett något löpband som går att ställa in i nerförsbacke. Men grym uppförsbacke kan man i alla fall få till. 😀

Såg just att jag nått mitt mål om 25000 träningsEDITminuter på ett år! Så mycket har jag ALDRIG tränat. Inte ens i unga år.
Heja mig! (t+) 🙂

Det är bra jobbat med tanke på att det är knappt 9000 timmar på ett år! 🙂 (jo, jag förstod att du menar minuter)

Men allvarligt talat, Maria, 25000 minuter träning hittills i år är ju hur bra som helst! (t+)

Oj så fel det kan bli! *s*
Ja, jag är väldigt nöjd, Elin BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/smiley_small_hug.gif

Vilket bäst-före-datum gäller för rekorden? Under de senaste fyra-fem åren har jag tagit mig i kragen och börjat träna och springa en del lopp, men jag kommer ju ALDRIG(!?) att nå mina tider från före 20-årsåldern och det känns tröstlöst:

18-19 år gammal

med tanke på att jag fortfarande lever på att ha vunnit en dresyrtävling på en skengalen ponny för ca 15 årsedan så tycker jag att dina tider gills

Bra jobbat Maria!! (t+) (t+)

Hmm.....ännu en fördel med att börja träna på gamla da´r......jag har aldrig varit så bra som nu.

Tack, Karin-vännen 🙂