Quote from Bjarne Lewin on 4 November 2007, 18:31Nu har jag äntligen segat upp mig till 7,1 km. På skanneloppet idag sprang jag den sträckan på 44 minuter! STOLT (t+) (H) (t+)
Nu har jag äntligen segat upp mig till 7,1 km. På skanneloppet idag sprang jag den sträckan på 44 minuter! STOLT (t+) (H) (t+)
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 18:34*applåderar vilt*
Bravo Evely - starkt jobbat! (t+)
*applåderar vilt*
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 18:35*applåderar vilt*
*applåderar vilt*
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 19:34Go Evely! BILD:http://kattforum.se/images/smiles/studsmatta.gif
Go Evely! BILD:http://kattforum.se/images/smiles/studsmatta.gif
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 20:55Många imponerande insatser, kul läsning! 🙂
Tävlingsspringer knapt något men det här är nog den tid jag är mest nöjd med:
13,2km - 56:47
Det var en delsträcka i vindelälvsloppet 2002 (kul tävling, hoppas den kommer igen). Den tiden har alltså några år
Många imponerande insatser, kul läsning! 🙂
Tävlingsspringer knapt något men det här är nog den tid jag är mest nöjd med:
13,2km - 56:47
Det var en delsträcka i vindelälvsloppet 2002 (kul tävling, hoppas den kommer igen). Den tiden har alltså några år
Quote from Bengt Oden on 6 November 2007, 18:2210 km : 55.35
Skulle vara härligt att komma under 50 min på Tjejmilen 08... fast jag är nöjd bara jag förbättrar tiden.. 🙂
10 km : 55.35
Skulle vara härligt att komma under 50 min på Tjejmilen 08... fast jag är nöjd bara jag förbättrar tiden.. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 20:17Vilka prestationer alla har gjort...inga soffpotatisar här. (V)
Prestationen som jag är mest stolt över är Lidingöloppet 30km -06, genomförandet var mitt mål men ingen tid att skryta med 3.55 🙂
Bästa resultaten
Blodomloppet -06 57 min.
vårruset -06
Vilka prestationer alla har gjort...inga soffpotatisar här. (V)
Prestationen som jag är mest stolt över är Lidingöloppet 30km -06, genomförandet var mitt mål men ingen tid att skryta med 3.55 🙂
Bästa resultaten
Blodomloppet -06 57 min.
vårruset -06
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 08:50Hej alla!
Detta är mitt första inlägg någonsin så känns lite kul... Vilka imponerande tider ni uppvisat(t+). Själv är jag fortfarande nybörjare i joggingspåret o har anmält mig till Gbg-varvet -08 som en kick i rätt riktning.
Tror jag sprang en mil på c
Hej alla!
Detta är mitt första inlägg någonsin så känns lite kul... Vilka imponerande tider ni uppvisat(t+). Själv är jag fortfarande nybörjare i joggingspåret o har anmält mig till Gbg-varvet -08 som en kick i rätt riktning.
Tror jag sprang en mil på c
Quote from Fredric Lagerström on 7 November 2007, 09:07Jadå Ina, du kommer o klara det lätt. Ligger du i å tränar tror jag du springer under två timmar eft som du redan nu springer milen på 65.
(hv)
Jadå Ina, du kommer o klara det lätt. Ligger du i å tränar tror jag du springer under två timmar eft som du redan nu springer milen på 65.
(hv)
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 15:00Slog personligt rekord i lördags på Helsingørs mesterskab. Sprang på 55.20! Målet var under 55, men jag är ändå jätte nöjd 🙂
Slog personligt rekord i lördags på Helsingørs mesterskab. Sprang på 55.20! Målet var under 55, men jag är ändå jätte nöjd 🙂