Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

TACK, fia-lotta-fis-propp! (nej jag har fortfarande inte förlåtit dig för det där sista BILD:http://kattforum.se/images/smiles/cat-tongue.gif hehe

Vi ses och gör upp på Stockholmsmaran "Muck-Maria" 😉 😀

Huvva........här ska det tränas *s*

ni får inte ha så bråttom att ni glömmer att hälsa på mig i sjukvårdstältet i rålis...

Vi kommer garanterat Jessica! (H)

Maria: Jag har ett sju j-ars träningspass inplanerat imorgon (bara så du vet) 😉

Himlans va duktiga ni är... avis! Är så impad av löpbandspretationer. Själv håller jag på att svettas bort uppe på bandet! Spring på tjejer! Stockholmsmaran får ni springa åt mig med, jobbar natt då 🙁

igår sprang jag 12 km på 70min blankt. Mycket mycket nöjd! (Har förut sprungit milen på 70 min). Där ser man vad lite bålträning kan göra, jippiee! nu längtar jag till göteborgsvarvet

Förvisso brukar de säga att nybörjare gör felet och tar för långa steg så det är inte vägen du vill gå. Mindre steg och högre stegfrekvens är nog bättre.

Uttrycket "längre steg och oftare" var väl mer svammel än bokstavligt menat 🙂 Men jo, en ökad stegfrekvensen borde göra susen. Återstår bara att få mina benmuskler att hålla med.

Cecilia.

Uttrycket "längre steg och oftare". Har ingenting med svammel att göra: Detta uttryck nyttjas nästintill dagligen inom mitt gebit och det med stor framgång också;) Så det är bara att ta längre steg och göra det oftare så kommer du att röra din k