Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

GRATTIS..!!!!..alla ni PB löpare..SKITBRA...!.Ja jag fick ju själv "familjehinder" för att få hjälpa till med farthållningen i årets Stockholm halvmarathon....å eftersom min stora kärlek fyller år varje år vid just det tillfället så är jag hugad att tro a

Visst har jag gjort några okej tider men det är så länge sedan. När blir gamla PB preskiberade? Jag kommer aldrig att kunna slå mina gamla tider....

Får man börja jaga nya PBn när passerar en viss ålder?

Jag tycker att man borde få börja om när man pass

Jag räknar bara året innan nuförtiden - fast du får inte börja med det förrän du fyllt 60!

Yes Marie..!!!?..å du kan få det dokumenterat å vidimerat å ekviliminerat..!?.Om du är med i en friidrottsförening ansluten till Svenska Fri så kan du få ut varje års statistik vad gäller alla distanser som du tävlat i vad anbelangar dom sanktionerade täv

Jag är klubblös för tillfället - har en på G som passar de tider jag kan träna på.
Men ska absolut kolla upp mig som du skriver - det kan ju vara så att jag placerar mig bra om jag hittar tävlingar med färre deltagare i min ålder 😀

Känns toppen nu stryk

Bara en liten sån där Marie..!!....Man behöver inte träna å vara duktig i dom här friidrottsföreningarna.....man behöver bara vara medlem, pröjsa årsavgiften å så. Å sen när man startar så finns man i statistiken....som medlem å hela köret etc...Vet faan

10km 39:40 PB
nu ska jag under 40min på olympisk distans på triathlon nästa sommar också 🙂

Personliga rekord måste ju framförallt vara just personliga. Man kan imponeras av andras prestationer, men det häftigaste är att besegra sina egna gränser.
För ett år sen började jag att träna på allvar. Tre löppass i veckan och blev glad när jag snittade

Helt rätt Lars. Grattis till din förbättring och fortsatta rekord.

Nytt PB på Lidingöloppet: 2.40:16.