Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 19:33Jag kutade 4 km på 17:24 idag på gamla hederliga nerlagda E:4:an....det var banne mig det snabbaste passet jag gjort på typ tre år....tja lita skador å så naturligtvis. Det får bli mitt SB eftersom jag inte har koll på alla kortare tävlingarna under dom s
Jag kutade 4 km på 17:24 idag på gamla hederliga nerlagda E:4:an....det var banne mig det snabbaste passet jag gjort på typ tre år....tja lita skador å så naturligtvis. Det får bli mitt SB eftersom jag inte har koll på alla kortare tävlingarna under dom s
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2010, 19:584:21-tempo Kjelle! Inte det sämsta. Det är nästan så jag får lov att testa 4km...
4:21-tempo Kjelle! Inte det sämsta. Det är nästan så jag får lov att testa 4km...
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:0910 km 41min
5km 20 min
21km 1.43
10 km 41min
5km 20 min
21km 1.43
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:16Nu väntar jag bara på Christers notering...hehehe...!?
Nu väntar jag bara på Christers notering...hehehe...!?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:19Misstänksam som jag är så undrar jag hur Kjelle vet att det var just 4km? Kottmätning eller?
Misstänksam som jag är så undrar jag hur Kjelle vet att det var just 4km? Kottmätning eller?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:28Haha Leffe....(Där rök en av dina så finfina T-shirts plus en av biran)...åtillbörlig anklagelse af löpningsförlopp samt dessutom dess mätning...Tung dom.!!?? Har kört med tre bilar samt äfvenledes stegat å kört med klocka....Å alla säger att det är MYCHE
Haha Leffe....(Där rök en av dina så finfina T-shirts plus en av biran)...åtillbörlig anklagelse af löpningsförlopp samt dessutom dess mätning...Tung dom.!!?? Har kört med tre bilar samt äfvenledes stegat å kört med klocka....Å alla säger att det är MYCHE
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:35Kjelle, när jag forskade på KTH berättade en löpare vid eftermiddagskaffet om hans framgångsrika 8km lunchlöpning. Nytt rekord. Och han var så himla nöjd att det gått så fort. Tills någon, dock icke undertecknad, frågade hur han visste att det var 8km. De
Kjelle, när jag forskade på KTH berättade en löpare vid eftermiddagskaffet om hans framgångsrika 8km lunchlöpning. Nytt rekord. Och han var så himla nöjd att det gått så fort. Tills någon, dock icke undertecknad, frågade hur han visste att det var 8km. De
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:09Nä du Leffe....nu har jag även gjort en runda a la FunBeat å den säger att det är 4.79 km inalles....ja jag har då räknat med en mindre streak-sträcka före kutningen samt äfvenledes nerjoggning.!? Jag har också rapporterat in tiden till I A A T H C så att
Nä du Leffe....nu har jag även gjort en runda a la FunBeat å den säger att det är 4.79 km inalles....ja jag har då räknat med en mindre streak-sträcka före kutningen samt äfvenledes nerjoggning.!? Jag har också rapporterat in tiden till I A A T H C så att
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:14Nytt längd-PB: 233 km (tid 35:47)
Nytt längd-PB: 233 km (tid 35:47)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:28Krister: respekt! (t+)
Krister: respekt! (t+)