Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Bra jobbat, Maria! (t+) Nästa mål kommer nog av sig självt så småningom. När man klarar en utmaning tenderar andra utmaningar att uppenbara sig, nästan så det blir svårt att hålla sig borta från dem. Själv har jag alldeles för många och spretiga mål. Allt

Tack Göran!
Och jag kan ju känna igen mig i det där med spretet 😀 Jag vill än det ena än det andra, behöver fokusera lite mer .. Fast det är ju så mycket som är så kul! Håller mig undan ifrån sådant jag tycker är rent tråkigt bara. Vilket är alldeles fö

3000 m på 12.33, vilket är en förbättring m hela 7 sek. Bör kunna putsas ytterligare, då det ej var en totalmaxning.

Följande uppdateringar hitintills i år, alla utom inomhustiden på 3000m är satta nu under första arena-tävlingsmånaden utomhus = maj.

400m - - - - 59.28i -08 --> 59.23
800m - - - 2:07.18 -09 --> 2:07.05
3000m - - 9:34.8m -08 --> 9:29.81i
3000mH - 10:30.1

10 km, 45:12 (4:31 min/km)

Var typ första gången jag sprang en mil också (rätt nyligen). Har i princip aldrig sprungit just den distansen. Blev lite imponerad av mig själv för jag har tränat så oregelbundet (läs: typ inte alls) de senaste åren. Tränat h

Mina tider är som följer:

Milen: 48:18

5 km: 23:48

6 km terräng: 28:17

Har hunnit med två mil-lopp i år och detta är tiden från det sista. Har aldrig tidigare sprungit milen. 6 km terräng sprang jag förra året också och i år förbättrade jag tiden me

Mina personbästa hitills.....(första säsongen som löpare)

Halvmarathon i Växjö på tiden 1:25:52 min

Andra sträckan på Hummlestaffeten 5,3 kilometer på tiden 18,56 min

Målet för 2010 var att springa milen under 40 minuter vilket jag förhoppningsvis skal

Thorbjörn, med de resultaten på HM och 5,3 km din första säsong tror jag det räcker om du ställer ut skorna i spåret för att gå under 40. En ren formalitet, så att säga.

Jag är imponerad. Sikta på 39 direkt...

satte nytt pers på Scaniamilens femma. Sist jag sprang var det på 24.52, i år var det 23.33!

Imponerande tider av er, allihop. Jag får lite mindervärdeskomplex 😉
Jag har som bäst 44:30 på milen. Trots friidrottbakgrund... Jag får trösta mig med att jag faktiskt gjort 400 m under 50 sek och hoppat över 2 m i höjd 😉