Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 22:18>Jag föredrar att kontrollera min andning.
>Jag föredrar att kontrollera min andning.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 22:51Ännu effektivare blir kontrollen om man räknar i takt typ 1-2-3-4, 1-2-3-4, 1-2-3-4 osv.
Ännu effektivare blir kontrollen om man räknar i takt typ 1-2-3-4, 1-2-3-4, 1-2-3-4 osv.
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2011, 16:29Vad är "andningsexperter"?
Vad är "andningsexperter"?
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 16:48Psykoprofylax?
Psykoprofylax?
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 17:39Ur Wikipedia:
Psykoprofylax består främst av andningstekniker som används för att slappna av och fokusera i samband med förlossningen för att underlätta förlossningsarbetet. Genom dessa andningstekniker ökar känslan av kontroll, förmågan att arbeta med k
Ur Wikipedia:
Psykoprofylax består främst av andningstekniker som används för att slappna av och fokusera i samband med förlossningen för att underlätta förlossningsarbetet. Genom dessa andningstekniker ökar känslan av kontroll, förmågan att arbeta med k
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 19:24En andningsexpert är väl en som har andats väldigt mycket antar jag.
En andningsexpert är väl en som har andats väldigt mycket antar jag.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 19:49Definitionen på idiot är okunnig.
Definitionen på idiot är okunnig.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 19:55http://sv.wikipedia.org/wiki/Idiot
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 20:09Annars gillar jag särskilt uttrycket sinnesslö. Idiot kan man ju säga lite mer i affekt. Sinnesslö är lite mer kliniskt korkat på något sätt.
Annars gillar jag särskilt uttrycket sinnesslö. Idiot kan man ju säga lite mer i affekt. Sinnesslö är lite mer kliniskt korkat på något sätt.
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2011, 20:53Hur kom "idiot" in i diskussionen Orango?
Hur kom "idiot" in i diskussionen Orango?