Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPolisens fystester
You need to log in to create posts and topics.

Men frågan borde vara hur mycket tar du i marklyft eller knäböj, som du har någon verklig nytta med. Bänkpress, visst du borde klara många armhävningar, med det är väl allt.

Ska man lyfta eller bära något tungt, eller släpa tunga föremål, har man föga nytta av discobyggar-muskler (pecs o biccar). Men väldig nytta av stark bål, säte, höfter, ben.

Nils va lite skillnad, men jag hade sprungit mycke sämre än dig,det vet jag 🙂

Tycker också det är lite förlegat med bänkpress som test på skolan... Dock är det ju en ganska "ofarlig" övning.. Risken med marklyft är ju att man kan göra sig riktigt illa i ryggen om man nu lastar på mer än sin förmåga...
I och för sig kan man ju få tä

Hört detta?
Sagt om de wannabes som tror att dom ar stora och starka, med tanke på "Hur mycket bänkar du?"-frågan..
"Han är axelbred som en metmask och muskler som en hälsena på en talgoxe" :-)gäller också bröstpojkarna i Högdalshallens gym, tre killar i

När jag var yngre o höll på med friidrott var det frivändning som gällde som "het" övning. Är det inte så fortfarande för Christian O (som lär ha klara typ 130 kg), Sanna Kullur o de andra? Medan slalomåkarna kör knäböj - Anja P o de andra tjejerna har gr

De du nämner är ofta skadade....

hoppas de gå bra på fystesten nästa gång

Det känns hopplöst att klara det här! 🙁

På initialtestet sprang jag på 10,17. Några dagar efter det på 11,19 och nu idag på 10,50. Dock var det motvind de två sista gångerna så några sekunder snabbare kunde jag varit om det var vindstilla.

Fystesterna

Nils vi på funbeat heja på dig,de är ju trots allt en månad kvar