Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 11
You need to log in to create posts and topics.

Snacka på!

11,6 % avklarat på morgonkvisten! Har startat veckan med 9,5 km löpning, varav hälften i extrem motvind. Sprang dock i skogen på bortvägen så nån direkt medvind fick jag ingen nytta av.. 🙁 Det var rätt skönt, dock lite väl tungt med så stark vind...phu!

Härligt jobbat Elin!

Idag spritter det i mina ben, jag riktigt längtar hem så jag får komma ut i joggingspåret... (H)

Gött för er tjejer. Här är våren i full gång, även om det är massa snö kvar, ehm, snöhögar efter vägarna. Och skogen är full i snö :s
Solen skiner och fåglarna kvittar, vi tog en 36min promenad nu på lunch (morgon för oss) men var lite väl påpälsade så de

Har tagit mig i kragen o började dagen me lite Qi-gong. Och nyss va ja ute på en liten promenix. Svettigt va de allt!

Hade 880 som mål förra veckan och fick ihop 922. UTÖVER meditationen som jag har börjat med. Men så grinig och irriterad jag har varit den här veckan! Fattar att jag har tränat för mycket. Har inte ens haft lust att tjattra med er fast jag har läst och DÅ

BRA Eva!! Det är inte lätt att lyda kroppens signaler, i synnerhet inte när man är sugen på att träna i knoppen men inte i kroppen.
Jag håller en tumme för dig så att du får den vila du behöver...

Ja, det var verkligen jättebra! Man får inte glömma att lyssna på kroppen! Jag tror faktiskt att 880 minuter är för mycket för de aldrig flersta.. Ha nu en lugn och trevlig vecka!

Det är ju GRYMMT mycket träning Ewa !
Men jag känner tyvärr igen mig,fungerar likadant själv. Både på jobbet och i träning. Vill aldeles för mycket,tar i så det ryker. Efter ett tag börjar nattsömnen krångla och jag surar. Men meditationen är väll toppen

Jag blev väldigt förvånad över det, när jag skrev in i statistiktråden. Jag är så van vid att vi ligger en bra bit över målet. Men nu var det verkligen på gränsen! Och jag drog ändå in MASSA bonusmintrar!