Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 11
You need to log in to create posts and topics.

Elin: Jo jag ska fråga om hjälp. Det är inte uppläget jag inte gillar med bodypump, utan att man köra så många upprepningar. I början kändes det bra, men nu tycker jag bara jag får massa mjölksyra.

Har tränat styrka idag i alla fall. Det kändes bra med ö

Helt mentalt utmattad... Lägger ner träningen idag och vilar. Känner mig så trött och seg. Hoppas att jag är piggelin i morgon igen..

Hej på er alla!
Jag hoppar av härifrån. Riktigt roligt har det varit, alla är såå duktiga med motionen. Det blir bara för mycket att hänga med här också. Jag registrerar nog min motion på funbeat och har mina egna mål där, men jag skriver inte in något h

Idag aktiverade jag mig 1h på jobbet. Härligt att göra lite kroppsarbete där borta. 🙂

Vad tråkigt Ritamaria! Men jag hoppas att det går bra för dig med motionen fortsättningsvis också!

Nu kommer här ett gladare meddelande till er allihopa 😉 Jag har fått tillbaka min miniräknare och räknat på förra veckans mål såg ut. Och någonstans har det blivit fel där, vilket gör att denna veckas gruppmål också var fel. Jag har alltså varit inne och

Men har inte folk gått ur gruppen efter det? Två personer har väl lämnat gruppen denna månad, kan det vara "fel" pga det?

Nej, målen ihopräknade blir ju samma ändå. Ritamarias minuter har jag räknat med för förra veckan.

Måltråd förf vecka 12 kanske?

Nån som vet hur man gör? Om jag springer på morgonen, tränar styrka på eftermiddan och cyklar till gym och hem, hur ska jag stretcha? Efter varje pass? Eller räcker det att köra igenom hela kroppen på kvällen?