Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 11
You need to log in to create posts and topics.

Ja det verkade lite konstigt...jag bidrog med 72 bonusmiutrar iaf och eftersom det var fler som gjorde det så verkar det mysko...var det så många som inte lyckades förra veckan? Hmm...

Det finns ett program för träning inför Vårruset på Marathon.se
Kanske det kan ge bra tips på hur du kan träna??

Vi som brukar vara så duktiga. Ja tog mig bara i mål. inte en sekund mer. Den här veckan lutar de åt bra mycke bättre resultat för min del. Orken är på väg tillbaka o viljan är på topp igen 😀

Vi får se hur det går för mig denna vecka. Ska till Sälen imorgon och åka snowboard så där blir det lite träning men jag blir lite osäker på om jag kommer nå målet...hoppas det. Kommer att vara borta tills på söndag så det kommer att bli lite si och så me

En bra anledning till att det gick så knappt förra veckan kan vara att "bonus-personerna" antingen har lagt in ett mål eller gått ur!

Jag menar de som är med i gruppen utan att meddela något mål till Denizes måltråd. Förra veckan igen ( tror jag var för

Jo det stämmer väl... vi har en eller två personer som är med i gruppen men som helt enkelt inte använder funbeat längre och inte ger några minuter, även om de inte har några mål heller..

Jag hade också en massa minuter över förra veckan, dock inte lika många som vanligt...

Har ca 55% avklarat nu, och ska snart ut på en runda i solen. Borde kanske inte men när det är sånt här väder, kan man väl inte låta bli?! (H) Hoppas att det inte blås

Jo men du var ju inte långt ifrån. Jag har funderingar på om jag kan ha räknat fel, det var ett tag sedan jag räknade med miniräknare så jag brukar bara dra av och lägga till när ni ändrar målen. Men just nu har min pojkvän lånat min miniräknare så jag få

jag har kommit upp i 60 % av målet, det är skönt. Ingen risk att jag inte kommer i mål. fixar nog också ett par minuter extra. appropå förra veckan, jag hade 55 minuter +.
hoppas träningen går bra för er alla och att ni mår bra! ni som är sjuka får Krya

Jag kunde inte låta bli att ge mig ut i vårsolen, det var jätteskönt!! Sprang längs ån, fåglarna kvittrade, solen sken...helt UNDERBART!