Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 11
You need to log in to create posts and topics.

Idag är jag spärrad! Idag ska jag jogga/löpa, om än så ytterst lite. 🙂
Ska bort till en gräsplan några minuter härifrån och prova lite. 🙂

Vårrvädret har verkligen piggat upp mig idag, speciellt eftersom att jag tog mig ut i det 🙂

Trotsade min trötthet o kom ut på en 53 min lång promenad. Stannade till efter 34 min o satt i solen i en kvart typ o bara njöt. Va härligt de är att solen tittar fram. (H)

Jag var äntligen på Ki-box igår och imorgon blir det powerwalk och ett nyss yogapass med en ny dvd.
Älskar våren!

Jag tog mig inte imål förra veckan, Skall skärpa till mig, Har tyvärr fått ont i benhinnorna i ett ben, så jag kan iinte gå till jobbet. Får ligga i för att plocka hem mina minuter då. Som tur är kan jag cyckla

Grattis Anna-Karin! Bra jobbat!

Jag är förresten uppe i 90%, kan kanske bli några bonusminutrar från mig denna veckan...

Ja får iallfall ihop minst 60 bonusminutrar 😀 Va länge sen ja kände mig så är på G.

Massa extra energi på våren! Sitter och borde skriva ännu en pm, men längtar UT! Ska på bodypump och core ikväll så jag får nog nöja mig med en promenix på dan..snart

Hur går det för er?

Jag kommer i alla fall komma i mål, men jag vet inte när... Sitte

Jag har faktiskt tröttnat lite på bodypump, jag tycker bara att jag får massa mjölksyra och ser inte alls fram emot passen. Så nu ska jag testa att köra styrka i gymmet ett tag, så får vi se om jag gillar det bättre.

Lite svårt bara att veta hur man ska

Har ni ingen instruktör på gymmen som kan visa dig nåt träningsprogram samt hur de olika maskinerna fungerar? Om du utgår från bodypumpen blir det ju nästan samma sak och kanske inte ett dugg roligare?!

Idag har jag gjort nåt galet!
Var på jobbet (yey tog mig till jobbet, efter 2h sömn....)... Så ville jag aktivera mig ute, hade funderat på att kratta löv igår, men det blev nåt mer aktivt ändå! :O Som jag kunde räkna som träning
Jag har forslat grus på p