Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 11
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle stretcha efter varje pass... 🙂

kan jag få gnälla av mig lite?????
Denna veckan har varit motig, svårt att nå mål om jag inte kan gå till jobbet. Verkar inte som jag klarar det Kan lätt promenera raskt 1 tim när jag är ledig Men gå till jobbet 35 min jobba en dag med mycket rörelse och

Men kära Ankie! Varför har du ett så högt mål???

För att hålla sig diabetesfri är jag övertygad om att 200 minuter räcker, för (L) och kärl behövs det inte heller mer!

Dessutom behöver kroppen vilodagar!
Var rädd om dig!

Kram Evely

Jo jag vet att du har rätt. Men jag vill så hemskt gärna gå ner ca 7 kilo till i vikt. Jag älskar att äta gott och laga mat. Kan inte tänka mig att banta eller försöka svälta bort kilona. Försöker att äta rätt och utesluta godis bullar kakor och andra ony

Det känns gott att du bryr dig Evely
Tack o Kram

Läser i mål tråden för nästa vecka å ser att det är många som höjer sina mål. Känns väldigt peppande att kämpa så här tillsammans en stor stjärna till oss allihop (H) Å jag känner mig jätte motiverad att höja mitt eget mål när många andra gör det.

Du kan ändra i kosten utan att behöva försaka så mycket! Jag gick ner 20 kg fort, med mycket lite motion, genom att göra stora förändringar i kosten, så där kan jag inte vara en förebild.

Men man kan hitta sig några riktigt magra rätter.. min storfavor

Åsa* jag känner likadant!

Jag höjde mitt mål för nu är jag övertygad om att jag fixar detta denna vecka, för jag utför lite extra fysiskt arbete på jobbet nu. 🙂 Vilket är välidgt skönt. 🙂