Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 09:16Så var går gränsen för vara stockholmare. Inte samma som 08:a då antar jag eftersom Huddinge inte räknades.
Måste ju lära mig då jag snart flyttar till närområdet. Vill ju inte hamna i fjollträsk så en geografisk defination på det vore bra oxå.
BILD:http:
Så var går gränsen för vara stockholmare. Inte samma som 08:a då antar jag eftersom Huddinge inte räknades.
Måste ju lära mig då jag snart flyttar till närområdet. Vill ju inte hamna i fjollträsk så en geografisk defination på det vore bra oxå.
BILD:http:
Quote from Jonny Persson on 26 January 2011, 09:26Fjollträsk = KÄRRtorp? 😉
Fjollträsk = KÄRRtorp? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 11:01Marcus, du är stjärtligt välkommen till fjollträsk. Du skulle trivas som vattnet i fisken här.
Marcus, du är stjärtligt välkommen till fjollträsk. Du skulle trivas som vattnet i fisken här.
Quote from Jonny Persson on 26 January 2011, 11:07Jag tackar för inbjudan Bruse men jag håller mig i sköna, gröna Täby!
Jag tackar för inbjudan Bruse men jag håller mig i sköna, gröna Täby!
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 11:59Förortsunge!
Förortsunge!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 12:56Trådens namn: Presentation av singlar. Hit går man för att se om det finns nya intressanta singlar. Eller så skiter man i det för att man vet att massa idioter bara snackar smörja här, synd, synd.....
Trådens namn: Presentation av singlar. Hit går man för att se om det finns nya intressanta singlar. Eller så skiter man i det för att man vet att massa idioter bara snackar smörja här, synd, synd.....
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 13:19Jadu Björn, skit snackas det rätt mycket i alla våra trådar och jag undrar bara lite förnärmat om det är mig (bland flera) du kallar idiot?
Visst försöker vi hålla trådar något sånär rena men den här tråden har även tidigare "ballat ur", det går över!
N
Jadu Björn, skit snackas det rätt mycket i alla våra trådar och jag undrar bara lite förnärmat om det är mig (bland flera) du kallar idiot?
Visst försöker vi hålla trådar något sånär rena men den här tråden har även tidigare "ballat ur", det går över!
N
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 15:24Nja, kallar Björn oss för idioter så får han nog tåla lite. Men lugn Björn, du är välkommen du med. Men tycker du vi är idioter, kanske du ska hänga någonannanstans, det är helt frivilligt att vara här.
Nja, kallar Björn oss för idioter så får han nog tåla lite. Men lugn Björn, du är välkommen du med. Men tycker du vi är idioter, kanske du ska hänga någonannanstans, det är helt frivilligt att vara här.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 17:45Bruse, för att väga upp det hela kan jag säga att jag har en liknande syn på Göteborg. Till Storgöteborg räknar jag, förutom Göteborgs kommun, också kommunerna Öckerö, Kungälv (södra delen), Ale (södra delen), Partille, Lerum, Härryda, Mölndal och Kungsba
Bruse, för att väga upp det hela kan jag säga att jag har en liknande syn på Göteborg. Till Storgöteborg räknar jag, förutom Göteborgs kommun, också kommunerna Öckerö, Kungälv (södra delen), Ale (södra delen), Partille, Lerum, Härryda, Mölndal och Kungsba
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2011, 20:47Välkommen Rasmus! Snart kommer Fredde med skumpa 😉
Välkommen Rasmus! Snart kommer Fredde med skumpa 😉