Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Så var går gränsen för vara stockholmare. Inte samma som 08:a då antar jag eftersom Huddinge inte räknades.
Måste ju lära mig då jag snart flyttar till närområdet. Vill ju inte hamna i fjollträsk så en geografisk defination på det vore bra oxå.
BILD:http:

Fjollträsk = KÄRRtorp? 😉

Marcus, du är stjärtligt välkommen till fjollträsk. Du skulle trivas som vattnet i fisken här.

Jag tackar för inbjudan Bruse men jag håller mig i sköna, gröna Täby!

Förortsunge!

Trådens namn: Presentation av singlar. Hit går man för att se om det finns nya intressanta singlar. Eller så skiter man i det för att man vet att massa idioter bara snackar smörja här, synd, synd.....

Jadu Björn, skit snackas det rätt mycket i alla våra trådar och jag undrar bara lite förnärmat om det är mig (bland flera) du kallar idiot?

Visst försöker vi hålla trådar något sånär rena men den här tråden har även tidigare "ballat ur", det går över!

N

Nja, kallar Björn oss för idioter så får han nog tåla lite. Men lugn Björn, du är välkommen du med. Men tycker du vi är idioter, kanske du ska hänga någonannanstans, det är helt frivilligt att vara här.

Bruse, för att väga upp det hela kan jag säga att jag har en liknande syn på Göteborg. Till Storgöteborg räknar jag, förutom Göteborgs kommun, också kommunerna Öckerö, Kungälv (södra delen), Ale (södra delen), Partille, Lerum, Härryda, Mölndal och Kungsba

Välkommen Rasmus! Snart kommer Fredde med skumpa 😉