Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 20:33man får medalj för den kombinationen av knäskador 😀
du borde stabilisera upp knän och kanske till ich med lära dig tejpa dem.apropå de nyrakade benen....ska du till tierp imorgon?
man får medalj för den kombinationen av knäskador 😀
du borde stabilisera upp knän och kanske till ich med lära dig tejpa dem.
apropå de nyrakade benen....ska du till tierp imorgon?
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 21:22Tierp? Tusan, 65 mil enkel resa och det finns inte ens något berg värt namnet där ju??? Nejtusanheller, där går gränsen. Då låter jag hellre benhåren växa ut igen.
Imorrn tänkte jag prova vad benen säger om 2milsgränsen på långa löppasset.
Tejpa knäna h
Tierp? Tusan, 65 mil enkel resa och det finns inte ens något berg värt namnet där ju??? Nejtusanheller, där går gränsen. Då låter jag hellre benhåren växa ut igen.
Imorrn tänkte jag prova vad benen säger om 2milsgränsen på långa löppasset.
Tejpa knäna h
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 21:30stöden med skenor används för att kompecera utänjda colateralligament, de som sitter på varisn sida knät. har man dem i behåll är det väldigt onödigt att använda sådana. för precis som farbror doktorn sa så vill man använda det man har, för annars förlora
stöden med skenor används för att kompecera utänjda colateralligament, de som sitter på varisn sida knät. har man dem i behåll är det väldigt onödigt att använda sådana. för precis som farbror doktorn sa så vill man använda det man har, för annars förlora
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 22:19Främre x-bandet var det 8 år sedan jag sumpade, och jag rehabtränade som bara... Det gjorde ont, till stor del pga av att sjukgymnasten jag kom till först efter artroskopin med inte för fem jäkla öre begrep vad hon skulle ge mig för råd vilket resulterade
Främre x-bandet var det 8 år sedan jag sumpade, och jag rehabtränade som bara... Det gjorde ont, till stor del pga av att sjukgymnasten jag kom till först efter artroskopin med inte för fem jäkla öre begrep vad hon skulle ge mig för råd vilket resulterade
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 22:22hetsa inte upp dig över artros är du snäll. har man fylt 20 så har man artros nånstans i nån led.
allt som inte andvänds går sönder så rör alla leder. även tår och knän som vi i västvärlden verkar vara så rädda för att använda.har inte hört om den tekn
hetsa inte upp dig över artros är du snäll. har man fylt 20 så har man artros nånstans i nån led.
allt som inte andvänds går sönder så rör alla leder. även tår och knän som vi i västvärlden verkar vara så rädda för att använda.
har inte hört om den tekn
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 22:36Hetsar upp mig över mycket: vackra berg, långa granitsprickor, pudersnö och vackra funbeattjejer, men jag hetsar inte upp mig över artros! Noterar bara helt lugnt att statistiken inte verkar lysande, eller är studien felciterad i media som vanligt kanske?
Hetsar upp mig över mycket: vackra berg, långa granitsprickor, pudersnö och vackra funbeattjejer, men jag hetsar inte upp mig över artros! Noterar bara helt lugnt att statistiken inte verkar lysande, eller är studien felciterad i media som vanligt kanske?
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 22:39nej man ökar risken för artros när man slitit av korsbanden. men, man minskar den om man får rätt hälp och fortsätter använda knät. och blir man stel i knäleden beger man sig omedelbart till någon som kan kapselstrecha
nej man ökar risken för artros när man slitit av korsbanden. men, man minskar den om man får rätt hälp och fortsätter använda knät. och blir man stel i knäleden beger man sig omedelbart till någon som kan kapselstrecha
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 22:49Ach so? Aber wunderbaum! Låter hoppingivande, ska lägga "kapselstrecha" på minnet! Nu kan jag snart somna med ett leende på läpparna.
Ach so? Aber wunderbaum! Låter hoppingivande, ska lägga "kapselstrecha" på minnet! Nu kan jag snart somna med ett leende på läpparna.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 22:51härligt att höra. dagens goda gärning alltså
härligt att höra. dagens goda gärning alltså
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 23:12Oja, på detta forum kan man få svar och hjälp med lite av varje. 🙂
Korsbandsoperationen:
Lite snabbt googlande på korsbandsrekonstruktioner gav bland annat detta:
http://orthoinfo.aaos.org/topic.cfm?topic=A00297#A00297_R63_anchorVerkar ju inte vara
Oja, på detta forum kan man få svar och hjälp med lite av varje. 🙂
Korsbandsoperationen:
Lite snabbt googlande på korsbandsrekonstruktioner gav bland annat detta:
http://orthoinfo.aaos.org/topic.cfm?topic=A00297#A00297_R63_anchor
Verkar ju inte vara