Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 23:23Jag vet inte om jag fick exakt den där ACL-rekonstruktionen, men ingreppet gjordes liknande vad jag vet. Jag körde dock rehab i nästan 1½ år, men nu nästan exakt 6 år senare, så har jag inga problem alls. Extremt nöjd med att jag sa till om operationen.
Jag vet inte om jag fick exakt den där ACL-rekonstruktionen, men ingreppet gjordes liknande vad jag vet. Jag körde dock rehab i nästan 1½ år, men nu nästan exakt 6 år senare, så har jag inga problem alls. Extremt nöjd med att jag sa till om operationen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 23:29tack jörgen för artikeln.
hur hade du av dina korsband?
en kolega har en patient som klipte både främre och bakre i samma slalomkrasch!
efter som de går av i helt olika rörelser så är det ytterst faschinernade.
hon fick en liten medalj
tack jörgen för artikeln.
hur hade du av dina korsband?
en kolega har en patient som klipte både främre och bakre i samma slalomkrasch!
efter som de går av i helt olika rörelser så är det ytterst faschinernade.
hon fick en liten medalj
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:32Olika krascher för mig.
Första kraschen tog bakre xbandet. Åkte skogsskidåkning, hade horn i pannan och eld i blicken hela dagen, men sista åket (japp, klassikern) fick jag bakvikt, det skenade mellan träden, en skida löste ut och sedan small det bara i
Olika krascher för mig.
Första kraschen tog bakre xbandet. Åkte skogsskidåkning, hade horn i pannan och eld i blicken hela dagen, men sista åket (japp, klassikern) fick jag bakvikt, det skenade mellan träden, en skida löste ut och sedan small det bara i
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:34brukar bli sista åket man skadar sig rejält på, anledningen är att de flesta fixar inte att åka mer med skadan!
brukar bli sista åket man skadar sig rejält på, anledningen är att de flesta fixar inte att åka mer med skadan!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:37Uuh, detdär var göteborgshumor, ajaj, nu blir jag nog snart lite gnällig iallfall! 😉
Uuh, detdär var göteborgshumor, ajaj, nu blir jag nog snart lite gnällig iallfall! 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:37😀
😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:43Faktum är att jag försökte åka, inte bara ett utan två åk, efter andra olyckan. I det fallet (i dubbel bemärkelse) var det FÖRSTA åket jag sumpa till det, och det kändes så idiotiskt att lösa ett dagskort i liften och sedan bara åka ett åk. Men knät gjord
Faktum är att jag försökte åka, inte bara ett utan två åk, efter andra olyckan. I det fallet (i dubbel bemärkelse) var det FÖRSTA åket jag sumpa till det, och det kändes så idiotiskt att lösa ett dagskort i liften och sedan bara åka ett åk. Men knät gjord
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:45kan du ta reda på namnet på de pillren
kan du ta reda på namnet på de pillren
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:53Eh.. neeej.. kommer inte helt ihåg vad dom hette, den ena tabletten minns jag var blå och något som började via... och den andra var gul med en glad gubbe på, det är allt jag minns. Jäklar vilken resa!
Eh.. neeej.. kommer inte helt ihåg vad dom hette, den ena tabletten minns jag var blå och något som började via... och den andra var gul med en glad gubbe på, det är allt jag minns. Jäklar vilken resa!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 00:56forska vidare....jag behöver det där namnet 😉
forska vidare....jag behöver det där namnet 😉