Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:04Frågan är mer HUR du vill genomföra HM Moa. Kommer runt gör du säkerligen om du är frisk på dagen.
... Passade på att klicka på länken. Jag tror det blir svårt för dig om du satsar på milen under 60min just nu.
Frågan är mer HUR du vill genomföra HM Moa. Kommer runt gör du säkerligen om du är frisk på dagen.
... Passade på att klicka på länken. Jag tror det blir svårt för dig om du satsar på milen under 60min just nu.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:12Jag vill komma runt på skapliga två timmar. Men huvudsak för mig är att komma runt, testa tävlingsnerver, uthållighet o ha skoj.
Jag vill komma runt på skapliga två timmar. Men huvudsak för mig är att komma runt, testa tävlingsnerver, uthållighet o ha skoj.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:27Jag tycker du ska tona ner tidsmålet två timmar på första halvmaran i år och istället som du skriver ha kul. Och känn på distansen. En halvmara på två timmar är 5:42-tempo...
Jag tycker du ska tona ner tidsmålet två timmar på första halvmaran i år och istället som du skriver ha kul. Och känn på distansen. En halvmara på två timmar är 5:42-tempo...
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:31Jag räknade med 6 tempo, men det är kanske överkant. 7 min tempo är kanske mer rimligt? Det är ett bekvämt tempo nu..
Jag räknade med 6 tempo, men det är kanske överkant. 7 min tempo är kanske mer rimligt? Det är ett bekvämt tempo nu..
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:36Om du tränar kontinuerligt är jag övertygad om att du kommer att klara en mara 2013. Om du tycker att "klara milen på en timme"-passen känns för lätta tycker jag du ska byta till det andra programmet nu. Möjligen skulle jag se upp lite för tisdagspassen o
Om du tränar kontinuerligt är jag övertygad om att du kommer att klara en mara 2013. Om du tycker att "klara milen på en timme"-passen känns för lätta tycker jag du ska byta till det andra programmet nu. Möjligen skulle jag se upp lite för tisdagspassen o
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:49Redan nu? Passen ser ganska tunga ut. Men om jag anpassar dom efter ork så kanske det går.
Redan nu? Passen ser ganska tunga ut. Men om jag anpassar dom efter ork så kanske det går.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:49Jag försöker följa halvmara-på-två-timmar-programmet i dagsläget. Följer den mest för att få en kontinuerlig träning med konkreta träningspass. Tror dock inte jag kommer fixa tiden dvs två timmar. I dagsläget känns det rimligt med ca 2h15min för mig.
När
Jag försöker följa halvmara-på-två-timmar-programmet i dagsläget. Följer den mest för att få en kontinuerlig träning med konkreta träningspass. Tror dock inte jag kommer fixa tiden dvs två timmar. I dagsläget känns det rimligt med ca 2h15min för mig.
När
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:30Jag tror nog det kan bli lite väl tufft för dig att hoppa på det programmet just nu. Åtminstone om du i dagsläget har ett max på 6 min tempo på en mil.
Distanserna i det nya programmet tror jag är fullt rimligt för dig, och om du lägger på ca 1min/km så t
Jag tror nog det kan bli lite väl tufft för dig att hoppa på det programmet just nu. Åtminstone om du i dagsläget har ett max på 6 min tempo på en mil.
Distanserna i det nya programmet tror jag är fullt rimligt för dig, och om du lägger på ca 1min/km så t
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:44En mil springer jag absolut inte på 6 min tempo.. jag springer max 5 km i 6 min tempo. En mil springer jag i 7.30 tempo.. Nej, jag blir inte anfådd då, och jag kan springa ganska långt i det tempot.
Eftersom mitt nuvarande schema inte innehåller fartlek,
En mil springer jag absolut inte på 6 min tempo.. jag springer max 5 km i 6 min tempo. En mil springer jag i 7.30 tempo.. Nej, jag blir inte anfådd då, och jag kan springa ganska långt i det tempot.
Eftersom mitt nuvarande schema inte innehåller fartlek,
Quote from Elias Engqvist on 15 March 2012, 10:47Förlåt Moa, men om du inte blir anfådd då så kan du springa fortare!
Förlåt Moa, men om du inte blir anfådd då så kan du springa fortare!