Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2009, 10:52Jenny, att du inte bjödin honom och gav honom en omgång. en omgång som han inte förväntat sig.
Jenny, att du inte bjödin honom och gav honom en omgång. en omgång som han inte förväntat sig.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:03Bruse: Ja, men det kanske jag hade gjort om han inte ringt mitt i natten när jag var yrvaken och inte fått i mig nåt kaffe än... 😉 Godmorgon på dig! Undrade vart du hade tagit vägen, men det verkar som att du överlevt natten också! Hoppas du mår bättre.
Bruse: Ja, men det kanske jag hade gjort om han inte ringt mitt i natten när jag var yrvaken och inte fått i mig nåt kaffe än... 😉 Godmorgon på dig! Undrade vart du hade tagit vägen, men det verkar som att du överlevt natten också! Hoppas du mår bättre.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:05Hade ju varit klockrent...låta en egen klle ligga i sängen och själv stå i garderoben med ett baseballträ!
Hade ju varit klockrent...låta en egen klle ligga i sängen och själv stå i garderoben med ett baseballträ!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:09Magnus & Bruse: Jag vet inte riktigt vad NI menar med omgång här? Jag tror det har skett ett litet missförstånd? 😉
Magnus & Bruse: Jag vet inte riktigt vad NI menar med omgång här? Jag tror det har skett ett litet missförstånd? 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:12- Ska du följa med på efterfest till min kompis?
- nej, jag går inte på efterfest hos killar i vita byxor
sa det med glimten i ögat och han fattade men inte hans kompis, han blev jätte arg och gick därifrån och kompisen gick snällt efter...
- Ska du följa med på efterfest till min kompis?
- nej, jag går inte på efterfest hos killar i vita byxor
sa det med glimten i ögat och han fattade men inte hans kompis, han blev jätte arg och gick därifrån och kompisen gick snällt efter...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:13Fick ett sms igår...det stod så här
Om ni får ett sms där det står att ni skall köra upp ett järnrör i röven så gör inte det. Det är ett lur-sms! Det gör skit ont!
Tur att jag fick smset i tid!
Fick ett sms igår...det stod så här
Om ni får ett sms där det står att ni skall köra upp ett järnrör i röven så gör inte det. Det är ett lur-sms! Det gör skit ont!
Tur att jag fick smset i tid!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:18Magnus: *ASG*
Magnus: *ASG*
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2009, 12:10Haha, skulle va kul när killen kryper ner i sängen å där ligger Jennys kille, å strax efter kommer hon med basebollsträt i högsta hugg och bankar skiten ur röva på stalkern.
Haha, skulle va kul när killen kryper ner i sängen å där ligger Jennys kille, å strax efter kommer hon med basebollsträt i högsta hugg och bankar skiten ur röva på stalkern.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 12:54@Magnus, Tack för dagens första skratt!!!
@Magnus, Tack för dagens första skratt!!!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:12dagens öppningsreplik:
- vet du vad en isbjörn väger?
...?
- tillräckligt mycket för att bryta isen
😀
funkar kanske bättre på engelska?
dagens öppningsreplik:
- vet du vad en isbjörn väger?
...?
- tillräckligt mycket för att bryta isen
😀
funkar kanske bättre på engelska?