Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

Jenny, att du inte bjödin honom och gav honom en omgång. en omgång som han inte förväntat sig.

Bruse: Ja, men det kanske jag hade gjort om han inte ringt mitt i natten när jag var yrvaken och inte fått i mig nåt kaffe än... 😉 Godmorgon på dig! Undrade vart du hade tagit vägen, men det verkar som att du överlevt natten också! Hoppas du mår bättre.

Hade ju varit klockrent...låta en egen klle ligga i sängen och själv stå i garderoben med ett baseballträ!

Magnus & Bruse: Jag vet inte riktigt vad NI menar med omgång här? Jag tror det har skett ett litet missförstånd? 😉

- Ska du följa med på efterfest till min kompis?

- nej, jag går inte på efterfest hos killar i vita byxor

sa det med glimten i ögat och han fattade men inte hans kompis, han blev jätte arg och gick därifrån och kompisen gick snällt efter...

Fick ett sms igår...det stod så här

Om ni får ett sms där det står att ni skall köra upp ett järnrör i röven så gör inte det. Det är ett lur-sms! Det gör skit ont!

Tur att jag fick smset i tid!

Magnus: *ASG*

Haha, skulle va kul när killen kryper ner i sängen å där ligger Jennys kille, å strax efter kommer hon med basebollsträt i högsta hugg och bankar skiten ur röva på stalkern.

@Magnus, Tack för dagens första skratt!!!

dagens öppningsreplik:

- vet du vad en isbjörn väger?

...?

- tillräckligt mycket för att bryta isen

😀

funkar kanske bättre på engelska?