Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2009, 13:22Den här raggningsrepliken jag fällde i min ungdom, klassas väl som überdålig, men eftersom den funkade så...
Ratatta spelade i Forshaga och trött av allt dansande satte jag mig i en soffa med en suck av lättnad. Brevid satt en tjej som av mitt ljud titta
Den här raggningsrepliken jag fällde i min ungdom, klassas väl som überdålig, men eftersom den funkade så...
Ratatta spelade i Forshaga och trött av allt dansande satte jag mig i en soffa med en suck av lättnad. Brevid satt en tjej som av mitt ljud titta
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 14:17Eftersom jag alltsom oftast efterlyser män som kommer med konkreta (dejt)förslag så kanske den här booorde ha funkat på mig, men det gjorde den inte...
Två killar i 20-nåt-åldern kommer fram till mig och en kompis på en krog i Östersund, ler brett och säg
Eftersom jag alltsom oftast efterlyser män som kommer med konkreta (dejt)förslag så kanske den här booorde ha funkat på mig, men det gjorde den inte...
Två killar i 20-nåt-åldern kommer fram till mig och en kompis på en krog i Östersund, ler brett och säg
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 15:26Grattis Jessie, då är du ju en riktig kvinna trots allt! 😀
Grattis Jessie, då är du ju en riktig kvinna trots allt! 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 16:49Tydligt det? På vissa plan iaf.. *sitter här och ser lite förbluffad ut*
Tydligt det? På vissa plan iaf.. *sitter här och ser lite förbluffad ut*
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:34Ne Jessie då...jag trodde det var tåga idig!
Ne Jessie då...jag trodde det var tåga idig!
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:39Men.. men.. Jag tycker TÅG är helt okej. Räknas det?
Men.. men.. Jag tycker TÅG är helt okej. Räknas det?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:31Tåga-party, någon?
Tåga-party, någon?
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 11:56Jenny T, Hela grejen är ju att det är just en dålig raggningsreplik, bättre isbrytare får man leta efter! 🙂
Jenny T, Hela grejen är ju att det är just en dålig raggningsreplik, bättre isbrytare får man leta efter! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:46De beror ju på i vilken situation man är i....men på krogen är ju de flesta raggningsrepliker körda.
Vem tror på något som sägs på krogen 🙂
Speciellt det som sägs 02.45......
De beror ju på i vilken situation man är i....men på krogen är ju de flesta raggningsrepliker körda.
Vem tror på något som sägs på krogen 🙂
Speciellt det som sägs 02.45......
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 09:20Fast... just kvart i tre är väl nästan ENDA tiden på dygnet som någon av de där apkassa replikerna har någon som helst chans att funka? Beroende på grad av berusning och desperation hos den man säger dem till alltså.. 😉
Fast... just kvart i tre är väl nästan ENDA tiden på dygnet som någon av de där apkassa replikerna har någon som helst chans att funka? Beroende på grad av berusning och desperation hos den man säger dem till alltså.. 😉