Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELRaggning/flirt tips och resultat
You need to log in to create posts and topics.

...klockan 2.45 tror man på den man vill tro på!

Orvar, jag tar nog hellre ett trevligt hej an en dalig raggningsreplik om jag skall vara arlig. Daliga raggningsrepliker har hittills varit en dalig start om vi sager sa.

Jag ar for ovrigt i NYC just nu och har ar det flera man som spontant borjat prata

Tjena Jenny,
hur är läget "over there", har ni lika fint väder som vi har här hemma i Svedala?

😉

Det ar faktiskt hur bra som helst. 🙂 Jag har aldrig varit nagon storre USA-fantast men det har sin charm att springa med Manhattans skyline som utsikt. Helt plotsligt vill jag inte aka hem. (H:)

Men, vadret ar nog battre hemma i Sverige. Har ar det var

Tja amerikanarna är ju betydligt öppnare än vi svenskar... (glömmer aldrig blicken jag fick av ICA kassörskan när jag nyss hemkommen sa något i stil med "god jul och gott nytt år" ....)

Oscar, du menar att de är så där öppna och trevliga och alltid frågar "hur är det" som en hälsningsfras men sen skiter i vad du svarar?

Fast det gör väl vi också...

Kanske det Sara. Men bjuder vi hem folk vi träffar för första gången till "BBQ hos mig imorgon!" och blir vi sen stressade och undvikande vid första tecken på att personen i fråga faktiskt tänker dyka upp??

För det skulle jag annars ha sagt är mer typisk

Här kommer ett exempel på hur man inte ska göra:

Jag brukar aldrig ragga på krogen eftersom jag är totalt värdelös på det. Men en gång satte sig jag och några klasskompisar ner vid ett bord med några tjejer. Alla tjejer skulle försöka lära sig våra namn.

Det roligaste jag råkat ut för var under min tid i Karlstad. jag och en kompis hade förfestat hos mig och framåt elvasnåret gick vi ut på Jäger som var stället att gå ut på. Vi satte oss vid ett bord och efter ett tag kom det fram två riktigt trevliga (på