Quote from Lena O on 14 April 2009, 23:38som Linus. Orakade vinterhalvåret, rakad sommarhalvåret.
i fotbollshorts - orakad
i cykelshorts - rakad
som Linus. Orakade vinterhalvåret, rakad sommarhalvåret.
i fotbollshorts - orakad
i cykelshorts - rakad
Quote from Mattias Johansson on 15 April 2009, 07:46Ni glömmer den viktigaste fysiska faktorn för oss cyklister... viktbesparingen;)
Ni glömmer den viktigaste fysiska faktorn för oss cyklister... viktbesparingen;)
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 08:11Jag som trodde cyklister rakade benen för aerodynamikens skull
Jag som trodde cyklister rakade benen för aerodynamikens skull
Quote from ellen olsson on 15 April 2009, 08:13> Jag som trodde cyklister rakade benen för aerodynamikens skull
Det är en vanlig missuppfattning.
> Jag som trodde cyklister rakade benen för aerodynamikens skull
Det är en vanlig missuppfattning.
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2009, 08:54Charlotta, för att få kalla sig cyklist, bör du kunna meka de mest grundläggande grejerna. Inte bara vifta med det blonda håret. 🙂
Charlotta, för att få kalla sig cyklist, bör du kunna meka de mest grundläggande grejerna. Inte bara vifta med det blonda håret. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 08:55Hej på er alla, rakade som orakade.
Anna.
På vilket sätt påverkar hårväxten skrubbsår?
Gör det ondare att få sår i hår?
Eller är det läkningen som blir svårare?
Rengöringen?Oskar
Varför i hela friden är det bättre med rakat i skrubbsårssammanha
Hej på er alla, rakade som orakade.
Anna.
På vilket sätt påverkar hårväxten skrubbsår?
Gör det ondare att få sår i hår?
Eller är det läkningen som blir svårare?
Rengöringen?
Oskar
Varför i hela friden är det bättre med rakat i skrubbsårssammanha
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 09:00Mitt dilemma är att jag håller på med både cykel och fotboll. Rakade ben går inte hem i omklädningsrummet....
Mitt dilemma är att jag håller på med både cykel och fotboll. Rakade ben går inte hem i omklädningsrummet....
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 09:03Byter du inte om med Freddie?
Byter du inte om med Freddie?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 09:06Ser ner på hans veka stil! Hade han fått armbågen jag fick på snoken förra veckan hade han fortfarande legat inlagd. Skulle inte ha något emot att byta om med J Terry dock.
Ser ner på hans veka stil! Hade han fått armbågen jag fick på snoken förra veckan hade han fortfarande legat inlagd. Skulle inte ha något emot att byta om med J Terry dock.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 09:10Hej Andrew.
Ja det är klart. Medaljen har minst två sidor.
Själv spelade jag fotboll, hockey, innerbandy (eller försökte i allafall). Å sen jobbar jag som officer och vi är kanske inte kända som de som rakar kroppshår. Det är en annan sak med det som
Hej Andrew.
Ja det är klart. Medaljen har minst två sidor.
Själv spelade jag fotboll, hockey, innerbandy (eller försökte i allafall). Å sen jobbar jag som officer och vi är kanske inte kända som de som rakar kroppshår. Det är en annan sak med det som