Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningresorb
You need to log in to create posts and topics.

christer, nej det är riktigt, fattade aldrig poängen men jag antar att det handlade om sponsordryck.

Anders: En snabb off-topic... hur funkar långbordet? 🙂 med egen langning på växjö marathon, flyttar funktionärerna tillbaka flaskor till början på bordet under loppet? Eller måste man stanna och dricka?

Mats: Nej, grejerna blir där du ställer dom, förutom arbetsinsatsen för funkisarna skulle det nog bli rörigt och man skulle få svårt att hitta sina saker om dom flyttades på. Enklast är att fylla flera småflaskor istället - då slipper du ju dessutom riske

Ok, tack för svar!!! Nytt mara-pers, here I come!!! (H)

Håller med dig Fredrik, ser inte detta som sportdryck.
Dock är det rätt många som använder Resorb både under och efter träning. Tanken var att ge tips på något som är likt Resorb men med billigare literpris, för Apoteket suger gigantiska elefantb*llar när

Jag tog en påse och tryckte i sju 0.5 liters PETflaskor med vardera 3 dl sportdryck, ställde detta på bordet. Sen ryckte jag en på varje varvning utan att knappt behöva bromsa in. Sen finns en station på andra sidan sjön, där tryckte jag i mig lite medhav

Med all den sockerlösning borde du både kunna flyga och hovra.

På Lidingö Ultra gjordes reklam för någon ny produkt som heter Herbalife. Blev lite intresserad eftersom det bl.a. var sportdryck i brustablettform vilket verkade praktiskt när man ska bära med sig. Men det visade sig att det var "sockerfritt". Jag må ha

Om man googlar på "herbalife" och "sekt" hittar man många historier som liknar herbalifes försäljningsmöten med destruktiva sekters värvningsmetoder. Intressant läsning.

Blir det inte Sekt av Herbalife brustabletter och vatten?
Det bubblar så mysigt...