Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRimliga mål närmaste året?
You need to log in to create posts and topics.

Midnattsloppet resulterade i sänkt PB p? milen. Med 6 sekunder... (H) 39:32 blev det, lite sämre förhållanden än i våras på Strandmilen tyckte jag. Har varit skadad på både ena och andra stället, började med en vadbristning på försommaren och rehabiliteri

Sådärja, nu var Lidingöloppet avklarat. 2:25:32, en besvikelse.

Det tråkigaste är att jag inte lyckades göra något åt krampen som jag fick förra året, och fick detsamma i år igen. Positivt är att jag fick det några km senare. Att ta medaljen visste jag i

Så fort du sprungit Växjömaran menar du va? 😉

Du förbättrade dig väl med 17 minuter sen förra året? 2:42 lr minns jag fel? Med försummade långpass... Jag tyckte du var väl optimistisk inför årets LL. Men nog är det görligt att plocka in 10 minuter på ett helt år med välskötta LP?

-Du har nog bara en

Mackan, du vet väl att jag GÄRNA sprungit Växjömaran, men jag har tvättid just då, tyvärr!

AL: Ja, sommarens brist på långpass var antagligen en stor del i misslyckandet.

Magnus: Det där påminner mycket om min uppladdning. Dock blygsammare målsättning på 2:45, men fick revideras till 3:00 efter knä och fotbekymmer då jag inte hann komma upp i några längre långpass (21+ km) alls from juli månad.
Landade på 3:03 efter att kr

Om jag det visste, Magnus... Du kan väl höra av dig när du kommer på det? 😉

🙂
Jag var nära att köpa mig en sån där anordning att dra på armen med en flaska i att hålla i... just för att snabbt kunna fylla på på vätskestationerna så man har med sig extra vätska att få i sig mellan stationerna. Svettas kopiöst, så jag misstänker

Det är lustigt det där med långpass. I år sprang jag mitt 11:e LL30 och i stort sett varje år har jag varit dålig med långpass, så även i år. De senaste två åren (Sprang inte LL förra året) har jag dock kört mycket kvalitet i stort sett en gång i veckan u

Det kanske är olika beroende på hur man tränat? Någon brist på kvalitetspass hade jag i alla fall inte. 🙂