Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRimliga mål närmaste året?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har bara sprungit en gång, men jag tycker det där var fenomenalt på pricken av hur det kändes! (t+)

Det sjukaste är dock att man springar om folk som är trötta efter 2km när man startat från 1C. Det FATTAR inte jag.

Friskt vågat, 95% brunnet? 🙂 Nej, det verkar märkligt. Antagligen tagit över någon startplats.

De springer väl på en ett år gammal tid. Skador, sjukdomar och en massa annat kan ställa till det

Tiden kan tom vara 2 år gammal.

Nu är det ju halvtid - lite drygt - så dags för uppdatering. Hur har det gått so far? Midnattsloppet är senaste löptävlingen, 10 km på 42:32. Bra tid, väldigt nöjd. Underlag och uppladdning ej optimala, men banan var väldigt platt. I vintras har jag kört

Hoppa över frukosten = (t-)

Igår på Strandmilen kom jag in på 39.38, ganska nöjd. Optimala förhållande, minimal kupering. Förbättrat PB på milen med ca 6 minuter på dryga 8 månader, helt ok. Om två veckor är det varvet, siktar på en tid under 1.29 för att kvala in i 1c på LL.

Viss

Kanon bra tid Magnus !
(t+)

Men ser att du fegade ur Lundaloppet,fast jag förstår varför.
🙂

Jag skulle också vilja hitta en platt 10km tävling.Har du möjligtvis något tips på en sådan efter GV?

Helst i Skåne.

Tack, Tomas! Är inte alla lopp i Skåne ganska platta? 😉