Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 21:19Jag har bara sprungit en gång, men jag tycker det där var fenomenalt på pricken av hur det kändes! (t+)
Jag har bara sprungit en gång, men jag tycker det där var fenomenalt på pricken av hur det kändes! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 21:23Det sjukaste är dock att man springar om folk som är trötta efter 2km när man startat från 1C. Det FATTAR inte jag.
Det sjukaste är dock att man springar om folk som är trötta efter 2km när man startat från 1C. Det FATTAR inte jag.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 21:24Friskt vågat, 95% brunnet? 🙂 Nej, det verkar märkligt. Antagligen tagit över någon startplats.
Friskt vågat, 95% brunnet? 🙂 Nej, det verkar märkligt. Antagligen tagit över någon startplats.
Quote from ellen olsson on 5 January 2011, 21:53De springer väl på en ett år gammal tid. Skador, sjukdomar och en massa annat kan ställa till det
De springer väl på en ett år gammal tid. Skador, sjukdomar och en massa annat kan ställa till det
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 22:15Tiden kan tom vara 2 år gammal.
Tiden kan tom vara 2 år gammal.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 11:22Nu är det ju halvtid - lite drygt - så dags för uppdatering. Hur har det gått so far? Midnattsloppet är senaste löptävlingen, 10 km på 42:32. Bra tid, väldigt nöjd. Underlag och uppladdning ej optimala, men banan var väldigt platt. I vintras har jag kört
Nu är det ju halvtid - lite drygt - så dags för uppdatering. Hur har det gått so far? Midnattsloppet är senaste löptävlingen, 10 km på 42:32. Bra tid, väldigt nöjd. Underlag och uppladdning ej optimala, men banan var väldigt platt. I vintras har jag kört
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 16:45Hoppa över frukosten = (t-)
Hoppa över frukosten = (t-)
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 08:58Igår på Strandmilen kom jag in på 39.38, ganska nöjd. Optimala förhållande, minimal kupering. Förbättrat PB på milen med ca 6 minuter på dryga 8 månader, helt ok. Om två veckor är det varvet, siktar på en tid under 1.29 för att kvala in i 1c på LL.
Viss
Igår på Strandmilen kom jag in på 39.38, ganska nöjd. Optimala förhållande, minimal kupering. Förbättrat PB på milen med ca 6 minuter på dryga 8 månader, helt ok. Om två veckor är det varvet, siktar på en tid under 1.29 för att kvala in i 1c på LL.
Viss
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 14:58Kanon bra tid Magnus !
(t+)Men ser att du fegade ur Lundaloppet,fast jag förstår varför.
🙂Jag skulle också vilja hitta en platt 10km tävling.Har du möjligtvis något tips på en sådan efter GV?
Helst i Skåne.
Kanon bra tid Magnus !
(t+)
Men ser att du fegade ur Lundaloppet,fast jag förstår varför.
🙂
Jag skulle också vilja hitta en platt 10km tävling.Har du möjligtvis något tips på en sådan efter GV?
Helst i Skåne.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 15:34Tack, Tomas! Är inte alla lopp i Skåne ganska platta? 😉
Tack, Tomas! Är inte alla lopp i Skåne ganska platta? 😉