Quote from Elias Engqvist on 28 September 2010, 15:37Mycket konstig användning av begreppet max (men jag förstår hur du menar) Så då du står still uppnår du max tempo - oändligt!
Mycket konstig användning av begreppet max (men jag förstår hur du menar) Så då du står still uppnår du max tempo - oändligt!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 16:41Jag tror inte MH fixar silvertid på LL 2011. Störtkört. Urlöjligt! Han kommer bara skada sig så sikta mot 2:36 istället lr lägg ner typ hela projektet.
Svarar bara helt ärligt på en enkel fråga utan nån taktik alls från min sida.
*ångrar typ reda
Jag tror inte MH fixar silvertid på LL 2011. Störtkört. Urlöjligt! Han kommer bara skada sig så sikta mot 2:36 istället lr lägg ner typ hela projektet.
Svarar bara helt ärligt på en enkel fråga utan nån taktik alls från min sida.
*ångrar typ reda
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 07:09Magnus; Miltider nedåt 40 är inga problem för dig, halvmaran är lite klurigare att gå under 1,30. Men med rätt träning och skadefri kan det gå bra men jag tvivlar. Under 1,35 kanske är mer realistiskt. Du får väl motbevisa oss tvivlare! Lycka till med hös
Magnus; Miltider nedåt 40 är inga problem för dig, halvmaran är lite klurigare att gå under 1,30. Men med rätt träning och skadefri kan det gå bra men jag tvivlar. Under 1,35 kanske är mer realistiskt. Du får väl motbevisa oss tvivlare! Lycka till med hös
Quote from Jonny Persson on 29 September 2010, 09:25Ger du dig fan på det och får vara hel så fixar du 2:15 på LL. Du har ju en bas på några års träning nu. Det är inte så svårt. Egentligen. 1979 var det i storleksordningen 1000 pers som kom under 2.15.
Ger du dig fan på det och får vara hel så fixar du 2:15 på LL. Du har ju en bas på några års träning nu. Det är inte så svårt. Egentligen. 1979 var det i storleksordningen 1000 pers som kom under 2.15.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:34Att döma av vad ni skriver, så ser det ut som om det skulle kunna gå, men att en tid runt 2:20 vore ett rimligare mål. Vi får se hur jag gör.
Nu när det blir vinter, kan jag ersätta något av löpningen med skidor/rodd (säg 20-30%), eller skulle det signif
Att döma av vad ni skriver, så ser det ut som om det skulle kunna gå, men att en tid runt 2:20 vore ett rimligare mål. Vi får se hur jag gör.
Nu när det blir vinter, kan jag ersätta något av löpningen med skidor/rodd (säg 20-30%), eller skulle det signif
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:37Säger inte direkt emot Gm lr MN, men typ "b) mycket svårt, men kan gå?"???
Så ut i snålblåsten nu, MH!
Säger inte direkt emot Gm lr MN, men typ "b) mycket svårt, men kan gå?"???
Så ut i snålblåsten nu, MH!
Quote from ellen olsson on 29 September 2010, 10:00Jag tror att du kan ersätta 100% med skidåkning. Det funkar utmärkt för bättre löpare än vad vi är...
Jag tror att du kan ersätta 100% med skidåkning. Det funkar utmärkt för bättre löpare än vad vi är...
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 13:57Efter dagens mindre lyckade intervallpass fyra veckor innan Sylvesterloppet, så blev jag glad och peppad igen av att läsa den här tråden. Återigen, tack för all uppmuntran, 2 av 12 mån har gått, om en månad är det dags att notera framgång! Jag har lyckats
Efter dagens mindre lyckade intervallpass fyra veckor innan Sylvesterloppet, så blev jag glad och peppad igen av att läsa den här tråden. Återigen, tack för all uppmuntran, 2 av 12 mån har gått, om en månad är det dags att notera framgång! Jag har lyckats
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 14:16Jag trånar också efter styrka - men räcker det att tråna?
Jag trånar också efter styrka - men räcker det att tråna?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 15:21Christer, vad menar du?
Christer, vad menar du?