Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 18:33Christer behagar skämta lite kring ett stavfel. Du skrev "styrketråning" istället för "styrketräning" och då blev det ju lite roligt för det räcker ju inte att tråna efter styrka utan man måste ju träna oxå (H:).
Christer behagar skämta lite kring ett stavfel. Du skrev "styrketråning" istället för "styrketräning" och då blev det ju lite roligt för det räcker ju inte att tråna efter styrka utan man måste ju träna oxå (H:).
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 18:39Han är skojig den där Christer. 🙂
Nu gör han tydligen reklam för Bredbandsbolaget oxå.
Han är skojig den där Christer. 🙂
Nu gör han tydligen reklam för Bredbandsbolaget oxå.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 18:51Måste mann skylla på åldern när det inte blir så bra?
Skönt att veta att mann aldrig blir lika bra som mann varit utan kan lugnt se ynglingarna ta vid.
Måste mann skylla på åldern när det inte blir så bra?
Skönt att veta att mann aldrig blir lika bra som mann varit utan kan lugnt se ynglingarna ta vid.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 18:56Jaha, ett stavfel. Det hör till god netikett att inte kommentera uppenbara stavfel, men nu kommer ni såklart att svamla sönder den här tråden också. Hoppas att ni njuter, själv blir jag mest ledsen över att en tråd som gett mig mycket glädje och stöd är p
Jaha, ett stavfel. Det hör till god netikett att inte kommentera uppenbara stavfel, men nu kommer ni såklart att svamla sönder den här tråden också. Hoppas att ni njuter, själv blir jag mest ledsen över att en tråd som gett mig mycket glädje och stöd är p
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 18:58Magnus: (t+)
Magnus: (t+)
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 19:04Hade du förstått vad jag menade, haft lite humor och varit lite positiv kunde du svarat: "Hehe, ja det där blev ju lite skojigt"
Men man väljer ju själv hur ens liv ska vara...
Hade du förstått vad jag menade, haft lite humor och varit lite positiv kunde du svarat: "Hehe, ja det där blev ju lite skojigt"
Men man väljer ju själv hur ens liv ska vara...
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:06För många göteborgare här, och du är väl en av dem Magnus H, så det är väl bara att bita ihop 😉
För många göteborgare här, och du är väl en av dem Magnus H, så det är väl bara att bita ihop 😉
Quote from ellen olsson on 3 December 2010, 19:06Äsch! Det var ju inte vilket stavfel som helst. Det aktuella stavfelet gjorde ju att det blev ett annat ord som inbjuder till lite intressanta funderingar över betydelsen. 🙂
Äsch! Det var ju inte vilket stavfel som helst. Det aktuella stavfelet gjorde ju att det blev ett annat ord som inbjuder till lite intressanta funderingar över betydelsen. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 15:50Sylvesterloppet i Göteborg, 42:30 (ca). Definitivt på rätt väg. Om det stämmer att 1:29 på halvmaran seedar in en i startgrupp 1C på Lidingö, så kommer det bli mitt mål till Varvet. Någon sekund snabbare än dagens fart, men dubbelt så långt (och lite till
Sylvesterloppet i Göteborg, 42:30 (ca). Definitivt på rätt väg. Om det stämmer att 1:29 på halvmaran seedar in en i startgrupp 1C på Lidingö, så kommer det bli mitt mål till Varvet. Någon sekund snabbare än dagens fart, men dubbelt så långt (och lite till
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 21:14jag tror att sub 1:30 ger startgrupp 1C på ll, de "stora" vinsterna är dock att seeda sig till 1b eller helst 1a då man tjänar några meter...
Jag bortser från alla tider du gjort och ger dig taktiken till ditt försök mot 2:15... (eller vilken tid som hel
jag tror att sub 1:30 ger startgrupp 1C på ll, de "stora" vinsterna är dock att seeda sig till 1b eller helst 1a då man tjänar några meter...
Jag bortser från alla tider du gjort och ger dig taktiken till ditt försök mot 2:15... (eller vilken tid som hel