Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 13:53Ja, tidsloppen har blivit populära.(t+)
Dock vi är ej otroligt många, snarare få.
50K Lidingö + 12H +6H Mellsta ( Borlänge ) gick inte att ha samma helg.:@
Vi bör nog vara rädda om de vi har.(L)
Ja, tidsloppen har blivit populära.(t+)
Dock vi är ej otroligt många, snarare få.
50K Lidingö + 12H +6H Mellsta ( Borlänge ) gick inte att ha samma helg.:@
Vi bör nog vara rädda om de vi har.(L)
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 14:44Ursäkta, men jag kan inte låta bli att bli lite fundersam.. Råsta Runt 5h är väl egentligen ett väldigt dumt lopp att börja med om det just är en ultra man vill pröva på.
För mig, som i och för sig är en ödmjuk nybörjare på ultror, så är en ultra ett lå
Ursäkta, men jag kan inte låta bli att bli lite fundersam.. Råsta Runt 5h är väl egentligen ett väldigt dumt lopp att börja med om det just är en ultra man vill pröva på.
För mig, som i och för sig är en ödmjuk nybörjare på ultror, så är en ultra ett lå
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 14:52Råsta Runt är inte ett ultralopp. Det är ett gemensamt träningspass utformat som ett tidslopp på fem timmar på varvbana.
Jag drog igång det för att jag själv vill ha sällskap på ett riktigt långt pass, enär jag är så långsam att jag inte kan vara med på
Råsta Runt är inte ett ultralopp. Det är ett gemensamt träningspass utformat som ett tidslopp på fem timmar på varvbana.
Jag drog igång det för att jag själv vill ha sällskap på ett riktigt långt pass, enär jag är så långsam att jag inte kan vara med på
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 03:13Kanonbra initiativ. Då är jag dessutom tillbaka i Sverige! Springer gärna! Tycker dock fortfarande det är knepigt som en första ultra, om det nu måste bli en ultra av det (dvs längre än en mara). Själv tänker jag nog ta det lugnt.... 🙂
Kanonbra initiativ. Då är jag dessutom tillbaka i Sverige! Springer gärna! Tycker dock fortfarande det är knepigt som en första ultra, om det nu måste bli en ultra av det (dvs längre än en mara). Själv tänker jag nog ta det lugnt.... 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 09:49Jag var just ute å tuggade lite på söderlaven på vårt rönnbärsträd ...och då uppenbarades det lördagen den 13 februari 2010 i mitt inre...samtidigt så uppenbarades det också att det är faan vad den där grönsaken smakar skit..;););)
Jag var just ute å tuggade lite på söderlaven på vårt rönnbärsträd ...och då uppenbarades det lördagen den 13 februari 2010 i mitt inre...samtidigt så uppenbarades det också att det är faan vad den där grönsaken smakar skit..;););)
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 18:59Titti och andra som haft/har erfarenhet av löparknä och/eller överansträngda hälsenor!
Då jag nu fått diagnos löparknä också så är jag lite intresserad av hur du blev av med det och hur lång tid det tog. Jag ådrog mig mitt på Stockholm maraton då jag fort
Titti och andra som haft/har erfarenhet av löparknä och/eller överansträngda hälsenor!
Då jag nu fått diagnos löparknä också så är jag lite intresserad av hur du blev av med det och hur lång tid det tog. Jag ådrog mig mitt på Stockholm maraton då jag fort
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 19:47Ja och jag ska tända ett extra ljus för dig och din Peter i morn...;);)
Ja och jag ska tända ett extra ljus för dig och din Peter i morn...;);)
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 19:58Kristina: Jag fick löparknä i somras efter ett helt vanligt pass. Min "behandling" har bestått av alternativ träning, naprapatbesök, MYCKET stretch och specialanpassade inlägg. Just stretchen och inläggen tror jag gjorde största skillnaden. Jag har tränat
Kristina: Jag fick löparknä i somras efter ett helt vanligt pass. Min "behandling" har bestått av alternativ träning, naprapatbesök, MYCKET stretch och specialanpassade inlägg. Just stretchen och inläggen tror jag gjorde största skillnaden. Jag har tränat
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 23:57Titti:
Ultra är bara lite längre än 42,2 km. Vad jag menar är att man kan köra sin marathonträning...fast lite längre. Låt långpassen bli lite längre och ta lite längre tid. Det viktigaste är att få regelbundenhet med både långpass och andra kortare löppa
Titti:
Ultra är bara lite längre än 42,2 km. Vad jag menar är att man kan köra sin marathonträning...fast lite längre. Låt långpassen bli lite längre och ta lite längre tid. Det viktigaste är att få regelbundenhet med både långpass och andra kortare löppa
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 17:42Tack för det Kjelle. Vi har också tänt lite ljus här efter träning förstås. Peter sprang långpass, jag körde crosstrainer som alt. det funkar bra för knät. Sen tittade vi på yngsta dotterns dansuppvisning.Skoj och sen blev det ljus.
Men Titti igen. Vaddå
Tack för det Kjelle. Vi har också tänt lite ljus här efter träning förstås. Peter sprang långpass, jag körde crosstrainer som alt. det funkar bra för knät. Sen tittade vi på yngsta dotterns dansuppvisning.Skoj och sen blev det ljus.
Men Titti igen. Vaddå