Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 16:30När jag säger kutym så menar jag i bemärkelsen att det är vedertaget och accepterat att varva löpningen med gång och inget att se ned på. I de 6-timmarslopp jag gjort och bevistat så har det funnits en försvarlig andel deltagare som valt att gå delar av s
När jag säger kutym så menar jag i bemärkelsen att det är vedertaget och accepterat att varva löpningen med gång och inget att se ned på. I de 6-timmarslopp jag gjort och bevistat så har det funnits en försvarlig andel deltagare som valt att gå delar av s
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 16:36Problemet med Råsta är kylan tycker jag. Jag blir rejält svettig när jag springer och sedan kall om jag ska börja gå.
Problemet med Råsta är kylan tycker jag. Jag blir rejält svettig när jag springer och sedan kall om jag ska börja gå.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 17:02Lite erfarenheter runt ultraträning efter 35 år i spåret och lärdomar den hårda vägen.
Lite synd att alla skall gå på samma nitar, mina stöttepelare är:Variation
Stretching + styrka
Ät alltid under träning
Öka långsamt
Lär dig ha roligtKänner du dig
Lite erfarenheter runt ultraträning efter 35 år i spåret och lärdomar den hårda vägen.
Lite synd att alla skall gå på samma nitar, mina stöttepelare är:
Variation
Stretching + styrka
Ät alltid under träning
Öka långsamt
Lär dig ha roligt
Känner du dig
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 20:07Även om jag kanske antas lovordna ultralöpning så vill jag ändå ge Saxen rätt. Ultralöpning ÄR ingen lek.
Och det är verkligen inte bara kroppen som kan få lida.
Jag skulle nog snarare vilja påstå att när mitt huvud är dumt så är det huvudet själv som
Även om jag kanske antas lovordna ultralöpning så vill jag ändå ge Saxen rätt. Ultralöpning ÄR ingen lek.
Och det är verkligen inte bara kroppen som kan få lida.
Jag skulle nog snarare vilja påstå att när mitt huvud är dumt så är det huvudet själv som
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 21:59Å nu väntar alla på datumet Lena....????????????????????????????????;);)
Å nu väntar alla på datumet Lena....????????????????????????????????;);)
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 23:21Det blev plötsligt svårt att bestämma datum mellan Skövde, Esbo, Karlstad och Skövde...
Det blev plötsligt svårt att bestämma datum mellan Skövde, Esbo, Karlstad och Skövde...
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 09:22Jag litar på dig Lena att det blir ett bra datum 🙂
Jag litar på dig Lena att det blir ett bra datum 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 09:34Väntar ivrigt..... 😀
Väntar ivrigt..... 😀
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 10:31Almanackan för februari är uppslagen och pennan väntar i handen. 🙂
Almanackan för februari är uppslagen och pennan väntar i handen. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 12:54Intresset för ultralöpning har vuxit snabbt de sista åren. Espoo blev fullt på några timmar. Skövde brukar aldrig ha svårt att locka löpare. Karlstad 6h lär säkert också bli fulltecknat. Löparna räcker till för två tävlingar samma helg om almanackan blir
Intresset för ultralöpning har vuxit snabbt de sista åren. Espoo blev fullt på några timmar. Skövde brukar aldrig ha svårt att locka löpare. Karlstad 6h lär säkert också bli fulltecknat. Löparna räcker till för två tävlingar samma helg om almanackan blir