Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 22:06Malin: Vi kan köra under 9 min som första och sen får vi se hur mycket vi kan pressa efter det. 🙂
Malin: Vi kan köra under 9 min som första och sen får vi se hur mycket vi kan pressa efter det. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 22:08Tyvärr tror jag inte det skulle hjälpa mig vettu. Jag ligger på 69 kg just nu och hamnar alltså i samma viktklass som betydligt starkare killar då ändå. Jag har som mål att komma ner till 62 kg igen.
Tyvärr tror jag inte det skulle hjälpa mig vettu. Jag ligger på 69 kg just nu och hamnar alltså i samma viktklass som betydligt starkare killar då ändå. Jag har som mål att komma ner till 62 kg igen.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 22:35Jag efterlyser viktklass flugvikt för damer. Sub50 kg. Allt annat och jag är sjukt chanslös.
Jag efterlyser viktklass flugvikt för damer. Sub50 kg. Allt annat och jag är sjukt chanslös.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 08:24Om vi ändå håller på att justera viktklasserna så vill jag ha en 81,2 kilos "vinterfet cyklist"-klass. Annars är jag också helt chanslös.
Om vi ändå håller på att justera viktklasserna så vill jag ha en 81,2 kilos "vinterfet cyklist"-klass. Annars är jag också helt chanslös.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 08:58Då vill jag ha en klass för
70+ i ålder
85+ i vikt.
Minimidistans: marathonBlir jag då ensam kan jag kanske som bäst hoppas på en 5:e plats.;)
Då vill jag ha en klass för
70+ i ålder
85+ i vikt.
Minimidistans: marathon
Blir jag då ensam kan jag kanske som bäst hoppas på en 5:e plats.;)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:24Gärna viktklasser i löpning också.
Gärna viktklasser i löpning också.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:50Lars (t+)
Lars (t+)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 12:17Jag körde 4400m på 20 min igår utan större problem.
På lördag tänkte jag ge mig på att köra 2000m max för se hur jag ligger till men ner mot 7:30 borde inte bli några problem tror jag.Rolig grej detta =)
Jag körde 4400m på 20 min igår utan större problem.
På lördag tänkte jag ge mig på att köra 2000m max för se hur jag ligger till men ner mot 7:30 borde inte bli några problem tror jag.
Rolig grej detta =)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 14:32Karl, go go go! Det klarar du 🙂
Jag ogillar viktklasstänket eftersom jag är lång och tung. Mina blygsamma prestationer blir ännu mer blygsamma då med tanke på vilken fördel jag har.
Å andra sidan är jag ojämförligt mycket långsammare än mina mindre
Karl, go go go! Det klarar du 🙂
Jag ogillar viktklasstänket eftersom jag är lång och tung. Mina blygsamma prestationer blir ännu mer blygsamma då med tanke på vilken fördel jag har.
Å andra sidan är jag ojämförligt mycket långsammare än mina mindre
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 10:25Vad är att föredra, lägre motstånd och fler drag eller högre motstånd och färre antal drag? Vilket tar en snabbast framåt?
Jag brukar köra på 7-8 med rätt många drag och det funka ok. Någon påstod att man kom längre på lågt motstånd om man bara drog i or
Vad är att föredra, lägre motstånd och fler drag eller högre motstånd och färre antal drag? Vilket tar en snabbast framåt?
Jag brukar köra på 7-8 med rätt många drag och det funka ok. Någon påstod att man kom längre på lågt motstånd om man bara drog i or