Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

Ja, om du inte äter så har du inget att förbränna mer än muskler och vem vill "gå ner" i muskler, när det är fettet vi alla vill åt! Tacka vet jag en sund matlagning och träning regelbundet, det är A och O för en bra hälsa. Men sen har vi alla olika mål a

Så sant så sant.

Jag tror att det är bra att man lär sig mycket om mat och kost, så att man kan välja rätt saker i affären..

För att återgå till att gå på löpbandet; är inte en del av idén med att promenadbränna att man inte vill sabba uppbyggda muskler?

Ngt som bodybuilders brukar köra med när de defffar inför tävlingar, för att löpning etc inte ska vara bra för deras mödos

Ja, självklart! Jag blir mörkrädd då jag ser en fet familj (mamma, pappa, barn) kommer in på snabbmats restaurangen och käkar som galningar, barnen är överviktiga vid 3 års ålder! Det är hemskt att de inte uppfostrar barnen att ta hand om sig och äta "rät

Det finns ju skäl att man går med barnen på MacD och BK; t ex att där var det rökfritt ... framför allt att där finns det plats för barnvagnen och mikrovågsugn att värma medhavd mat åt bebisar i, lekutrymmen ... helt enkelt man känner sig välkommen med si

Det är ju klart att man kan gå på McD o BK ibland, problemet är bara när man går dit ofta, det är ju inte så bra.

När jag var liten fick jag nästan aldrig hamburgare, pizza osv. och idag är jag glad för det! Det är svårt att bli av med vanorna man får nä

Åh, vi hade en period eller så när det åts en del hamburgare, min mor slutade stundtals 18:30 på fredagar, och iaf 18, och var trött, då skickades min bror på cykel att handla vid korvkiosken ... grillspett, hamburgare (utan bröd) med pommes, eller så han

Jag syftade på feta barn och feta föräldrar som tar med sina barn till MC D, Max osv. Jag äter snabbmat men inte onyttig snabbmat, det är ju inte speciallt bra för barnen. Som förälder ska man föregå med gott exempel och laga husmanskost hemma i ett still

Nyttig snabbmat? Finns det? Vill gärna ha tips!

Välj bort pommes och ersätt med sallad eller morötter. Ta en hamburgare utan ost och dressing med fullkornsbröd och en loka att dricka. Det är ett NYTTIGARE alternativ.