Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 21:15Mathias, det var vid Midnattsloppet i Sthlm som två människor dog, vad jag vet var det ingen som omkom vid GBGvarvet?
Mathias, det var vid Midnattsloppet i Sthlm som två människor dog, vad jag vet var det ingen som omkom vid GBGvarvet?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 07:08@Jenny, du har så rätt. Det var två som fick vårdas ett par dagar extra på sjukhus.
@Jenny, du har så rätt. Det var två som fick vårdas ett par dagar extra på sjukhus.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 07:16Mathias>Trots en hel del kollapser längs banan och i målområdet var det ingen som dog under förra årets Göteborgsvarv.
Det var ett par stycken som fick övernatta på SU/Sahlgrenska men alla klarade sig.Däremot var det väl två som avled under midnattslo
Mathias>Trots en hel del kollapser längs banan och i målområdet var det ingen som dog under förra årets Göteborgsvarv.
Det var ett par stycken som fick övernatta på SU/Sahlgrenska men alla klarade sig.
Däremot var det väl två som avled under midnattslo
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 07:22@Daniel
Min jobbarkompis kollapsade på Varvet, han kom iofs inte till Sahlgrenska utan till Östra (tror jag att det var), han låg inne i 2 veckor(6 l dropp första dygnet), var sjukskriven ytterligare 6. Så det var åtminstone en som behövde lite mer än at
@Daniel
Min jobbarkompis kollapsade på Varvet, han kom iofs inte till Sahlgrenska utan till Östra (tror jag att det var), han låg inne i 2 veckor(6 l dropp första dygnet), var sjukskriven ytterligare 6. Så det var åtminstone en som behövde lite mer än at
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 10:03Jaha...nu är det alltså livsfarligt att springa långlopp. Man kan dö på kuppen, för att då inte tala om risken för skavsår, blånaglar samt förhöjd kondition. Nu finns det ju dom som dött under bridgetävlingar oxo men å andra sidan är ju risken skitalåg un
Jaha...nu är det alltså livsfarligt att springa långlopp. Man kan dö på kuppen, för att då inte tala om risken för skavsår, blånaglar samt förhöjd kondition. Nu finns det ju dom som dött under bridgetävlingar oxo men å andra sidan är ju risken skitalåg un
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 10:31Nej Kjell. Nu är det livsfarligt att springa långlopp om man slarvat med förberedelserna, det är en helt annan sak 🙂
"Över 80.000 löpare snörar på sig löparskorna när Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon avgörs kommande helger. Men många deltagare se
Nej Kjell. Nu är det livsfarligt att springa långlopp om man slarvat med förberedelserna, det är en helt annan sak 🙂
"Över 80.000 löpare snörar på sig löparskorna när Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon avgörs kommande helger. Men många deltagare se
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:09Förmodligen är DN:s artikel köpt av någon som vill höja intresset runt vissa tävlingar. Det är ju extra coolt att delta i lopp där en stor del av deltagarna kollapsar 😀
Förmodligen är DN:s artikel köpt av någon som vill höja intresset runt vissa tävlingar. Det är ju extra coolt att delta i lopp där en stor del av deltagarna kollapsar 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:22Vilken skitartikel!
Vilken skitartikel!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:30Idag är samma artikel publicerad i UNT. Tydligen skall budskapet spridas över landet.
Idag är samma artikel publicerad i UNT. Tydligen skall budskapet spridas över landet.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:33Skyll på TT (Linnéa Hallberg/TT står det ju faktiskt under artikeln) 🙂
Eller som de skriver på sin hemsida: "Titta efter (TT) – en källa till snabba trovärdiga nyheter."
😀
Skyll på TT (Linnéa Hallberg/TT står det ju faktiskt under artikeln) 🙂
Eller som de skriver på sin hemsida: "Titta efter (TT) – en källa till snabba trovärdiga nyheter."
😀