Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 11:15Plåster, våtservett och näsdukar har jag också gärna med mig, och vatten. Bra att kunna skölja skrubbsår med akut.
Plåster, våtservett och näsdukar har jag också gärna med mig, och vatten. Bra att kunna skölja skrubbsår med akut.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 11:21Med tanke på att 881 Vasaloppsåkare av 47000 drabbades av hjärtflimmer så är risken inte obetydlig EDIT: Länk http://www.svd.se/nyheter/inrikes/for-hard-traning-kan-stora-hjartrytm_6422812.svd.
Det var så jag tänkte när jag startade tråden. Personligen s
Med tanke på att 881 Vasaloppsåkare av 47000 drabbades av hjärtflimmer så är risken inte obetydlig EDIT: Länk http://www.svd.se/nyheter/inrikes/for-hard-traning-kan-stora-hjartrytm_6422812.svd.
Det var så jag tänkte när jag startade tråden. Personligen s
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 11:35Sånt här har jag ingen ork eller lust att gardera mig emot, för bökigt och tidskrävande med tanke på den försvinnande låga risken att något skulle hända. När jag springer jag jag aldrig något annat än kläder & skor med mig.
Tidigare gällde samma sak när
Sånt här har jag ingen ork eller lust att gardera mig emot, för bökigt och tidskrävande med tanke på den försvinnande låga risken att något skulle hända. När jag springer jag jag aldrig något annat än kläder & skor med mig.
Tidigare gällde samma sak när
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 11:35Jag tycker armbandet är bra! Om jag inte var så snål så skulle jag också beställa ett! 🙂
Jag tycker armbandet är bra! Om jag inte var så snål så skulle jag också beställa ett! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 11:40Telefon är bra att ha med. Inte värstingmobilen, utan en liten och smidig som inte kostar mycket.
Telefon är bra att ha med. Inte värstingmobilen, utan en liten och smidig som inte kostar mycket.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 12:03Var kommer den här säkerhetsnojjan ifrån? Vi människor har väl alltid klarat oss riktigt skapligt utan en massa säkerhetsutrustning?
Under största delen av mitt liv har inte mobiltelefonen ens funnits. Det gick alldeles utmärkt att träna, fjällvandra, s
Var kommer den här säkerhetsnojjan ifrån? Vi människor har väl alltid klarat oss riktigt skapligt utan en massa säkerhetsutrustning?
Under största delen av mitt liv har inte mobiltelefonen ens funnits. Det gick alldeles utmärkt att träna, fjällvandra, s
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 12:06Håller med Krister. Större risk när man går till ICA o handlar eller vad som helst. Det är en del av livet - o man levde utmärkt innan mobiler o gps fanns. Ett första förband o lite sånt är bra på fjällvandringen eller båten. Och grundläggande vårdkunnand
Håller med Krister. Större risk när man går till ICA o handlar eller vad som helst. Det är en del av livet - o man levde utmärkt innan mobiler o gps fanns. Ett första förband o lite sånt är bra på fjällvandringen eller båten. Och grundläggande vårdkunnand
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 12:11Än en gång är jag glad för att jag föddes för länge sedan.
Har hört talas om hypokondriker.,
sedan negativa hypokondriker.Stackars er som tror det värsta väntar runt hörnet.
Än en gång är jag glad för att jag föddes för länge sedan.
Har hört talas om hypokondriker.,
sedan negativa hypokondriker.
Stackars er som tror det värsta väntar runt hörnet.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 12:17I vätskebältet ligger en telefon med ett enda nummer på SIMkortet, mobilnumret till min sambo, under posten ICE (In Case of Emergency). Ifall jag inte är vid medvetande själv och kan tala om vilket nummer han har.
Bonus:
Jag kan ringa när jag sprungit
I vätskebältet ligger en telefon med ett enda nummer på SIMkortet, mobilnumret till min sambo, under posten ICE (In Case of Emergency). Ifall jag inte är vid medvetande själv och kan tala om vilket nummer han har.
Bonus:
Jag kan ringa när jag sprungit
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 12:33Mobil på cykelturen är väl inte helt fel
5-10 mil i cykelskor går jag inte, vill inte släpa på cykeln eller lämna den i diket, lås släpar man ju inte på och cykeln kostar ett antal tusenlappar.
Vid mina längre skogslöpturen är den också med, händer ju att
Mobil på cykelturen är väl inte helt fel
5-10 mil i cykelskor går jag inte, vill inte släpa på cykeln eller lämna den i diket, lås släpar man ju inte på och cykeln kostar ett antal tusenlappar.
Vid mina längre skogslöpturen är den också med, händer ju att