Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 18:12Anmälan öppnar imorgon, söndag, klockan 10:00. Vi har inte slagt i anmälningstaket så fort tidigare år men givet den senaste tidens trend med snabbutsålda lopp *kan* det vara klokt att hänga på låset.
Anmälan öppnar imorgon, söndag, klockan 10:00. Vi har inte slagt i anmälningstaket så fort tidigare år men givet den senaste tidens trend med snabbutsålda lopp *kan* det vara klokt att hänga på låset.
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 18:35Ja, Berlin Marathons 40.000 platser tog ju slut på 3,5 timmar härom dagen. Blir det samma tryck hos er är platserna slut på 63 sekunder! Jag kommer att hänga på låset, det här får inte missas. (H:)
Ja, Berlin Marathons 40.000 platser tog ju slut på 3,5 timmar härom dagen. Blir det samma tryck hos er är platserna slut på 63 sekunder! Jag kommer att hänga på låset, det här får inte missas. (H:)
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 10:12Nu har vi öppnat anmälan. Efter tio minuter har tolv personer anmält sig, så vi är tydligen inte riktigt lika populära som Berlin.
Nu har vi öppnat anmälan. Efter tio minuter har tolv personer anmält sig, så vi är tydligen inte riktigt lika populära som Berlin.
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 16:19Målgången kommer flyttas, ja. Några trådar som skall falla på plats innan allt är klart. Men det ser bra ut. Målgången kommer gynna att man stannar kvar och grillar och umgås lite innan man ger sig av. Blir superbra!
Mattias -riktigt, riktigt bra jobbat.
Målgången kommer flyttas, ja. Några trådar som skall falla på plats innan allt är klart. Men det ser bra ut. Målgången kommer gynna att man stannar kvar och grillar och umgås lite innan man ger sig av. Blir superbra!
Mattias -riktigt, riktigt bra jobbat.
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 19:04Då är det bara att bestämma sig om man skall hålla sig till en sträcka man klarar, eller en som är alldeles för lång för en sån som mig...
Då är det bara att bestämma sig om man skall hålla sig till en sträcka man klarar, eller en som är alldeles för lång för en sån som mig...
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 10:34Jag tycker loppet ser fantastiskt fint ut men är lite osäker på om jag är mogen för en start. Hur mycket längre tid och jobbigare tror ni detta är jämfört med tex stockholm maraton?
Jag tycker loppet ser fantastiskt fint ut men är lite osäker på om jag är mogen för en start. Hur mycket längre tid och jobbigare tror ni detta är jämfört med tex stockholm maraton?
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 11:59Beror mest på hur van du är vid stig/traillöpning. Det blir ju lite annorlunda steg och balans där.
Jag har sprungit båda åren hittils. För min del har det handlat om mellan 1 timme och 1.20 längre än en vanlig mara. 1 timmer första gången när jag dispo
Beror mest på hur van du är vid stig/traillöpning. Det blir ju lite annorlunda steg och balans där.
Jag har sprungit båda åren hittils. För min del har det handlat om mellan 1 timme och 1.20 längre än en vanlig mara. 1 timmer första gången när jag dispo
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 14:08Tack för svaret. Jag tycker många gånger att asfaltslöpningen är värre över långa distanser just för att det blir så monotont. Sedan är ju trevliga omgivningar också något som gör att man glömmer tröttheten ibland.
Det vettigaste vore väl att testa halvm
Tack för svaret. Jag tycker många gånger att asfaltslöpningen är värre över långa distanser just för att det blir så monotont. Sedan är ju trevliga omgivningar också något som gör att man glömmer tröttheten ibland.
Det vettigaste vore väl att testa halvm
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 17:05Jag känner mig rätt trött idag vilket kan påverka, men jag hittar fortfarande ingen info om när man skall samlas och få sitt startkit (och eventuellt nummerlapp, tidchip?). Bor inte i närheten av Kungbacka så känner ett behov av att planera logistiken kri
Jag känner mig rätt trött idag vilket kan påverka, men jag hittar fortfarande ingen info om när man skall samlas och få sitt startkit (och eventuellt nummerlapp, tidchip?). Bor inte i närheten av Kungbacka så känner ett behov av att planera logistiken kri
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 23:25Nej du är inte trött. Vi har inte angett hur och när detta kommer att ske 🙂
Det blir förmodligen utdelning innan start. Vi återkommer med besked.
/AM för Kvarnbyns Löparsällskap
Nej du är inte trött. Vi har inte angett hur och när detta kommer att ske 🙂
Det blir förmodligen utdelning innan start. Vi återkommer med besked.
/AM för Kvarnbyns Löparsällskap